[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Preludes patēriņš un idejas kā to samazināt
    RaimisDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 18:07:49 | Ziņojums # 1
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 6
    Statuss: Offline
    Čaw visiem!
    Vizinos ar Preludi, it kā viss forši, bet kā iebrauc benzīntankā, tā paliek skumīgi. biggrin
    Man ar 5gen 2.2 un automātu iznāk ~ 10l/100km. Uz šosejas ir mazāk, bet tas poo, jo tāpat jābraukā pa pilsētu pārsvarā.
    Tagad jautājums - cik Jums tērē autiņš?
    Kā samazināt patēriņu? facepalm
    ok šitais protams nav tas aktuālākais, varēju taču nopirkt golfu ar dīzeli. bet ko darīt, ja patīk prelude, citu auto pirkt negribu/nevaru, likt gāzi arī negribu.
    Kādas idejas? Doma ir tādā virzienā, kur auto tiek uzlabots! Piemēram, uzliekam taisno izplūdi, iegūst papildu jaudu, jo samazinās izplūdes pretestība, piedevām nokrīt arī patēriņš, jo motoram vieglāk strādāt. Nu jā, troksnis liels. Vēl ir idejas par motora skriemeļu izgatavošanu no alumīnija (mošk orģināli jau ir alumīnijis, īsti nezinu). tādā stilā.
    uhm
     
    EmagDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 18:30:52 | Ziņojums # 2
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 85
    Statuss: Offline
    nu manupraat ar automaatu,nekaadu tur ekonomiju nedabuusi!
    man ar tomaats tik 2.0 un taa pat pa to pilseetu tuvu tiem 10l ir!

    nez ko tur dizzu uztuuneesi lai dabuutu ekonomiju!
    nez varbuut kluudos!


    Peec efekta naak defekts :D
     
    JanchuxDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 18:32:41 | Ziņojums # 3
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 42
    Statuss: Offline
    Ja tiešām grib samazināt izmaksas, tad vienīgais variants ir gāze. Tur būs reāls ieguvums.
    Tas viss ko Tu uzrakstīji neatmaksājas un varētu dot teorētisku degvielas samazinājumu, kuru Tu dzīvē tā arī nekad nesajutīsi. Un izmaksas, kuras ieguldīsi itkā patēriņa samazinājuma (taisnā izplūde, skriemeļi) Tu nekad neatgūsi dēļ mazāka patēriņa.

    Samazināt izmaksas braucot ar Preludi var uzliekot gāzes iekārtu vai iemācoties braukt tiešām ekonomiski. Citu variantu nav.


    H22A
     
    fakeburvisDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 18:49:19 | Ziņojums # 4
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 80
    Statuss: Offline
    Raimis, swap uz manuālo un braukt "uz sajūgas" cool

    carlab.lv - auto aplīmēšana, uzlīmes & vizuālā reklāma, auto pulēšana un stiklu tonēšana
     
    BigalDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 18:53:09 | Ziņojums # 5
    Colonel general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 935
    Statuss: Offline
    fakeburvis, Kad pats swaposi? biggrin :D



    Ride or Die
     
    RaimisDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 20:07:21 | Ziņojums # 6
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 6
    Statuss: Offline
    Man patīk tomāts. Vienā rokā saldējums, otrā telefons un rullē pa apli kā lielais. biggrin

    Tā doma, ir ka uzlabojot uzplūdi, ieplūdi, ritošos elementus vai vēl kko, tas papildu jaudu (samazina zudumus, nekas tur papildu nerodas) un vēl arī samazinās patēriņš. It kā divi zaķi ar vienu šāvienu. Nav tā ka baigi vajag tur kko uzlabot, bet labāks paātrinājums vienmēr noder. biggrin
    ideja vēl ir par motora vadības bloku programmējamu, regulējamu, lai ar vienu pogu var pārslēgt režīmus, bet kā tas ir dabā īsti nezinu. Elektronikas lietas, mani nevilina wacko
    Bija vēl ideja, ka varētu uzlikt labāku ātrumkārbu (automātisko) no kāda jaunāka auto, piemēram dsg no golfa. Mehāniskās detaļas būtu štrunts, tās es saprojektētu un izgatavotu. bet atkal tā elektronika, kā kārbu vadīt, neatrisināts jautājums. Tas protams būtu dārgi, bet zin kā...sapņot neaizliegsi. biggrin
    Ko citi domā par ekoriepām? Runā, ka patēriņš esot mazāks, bet ātrāk nolietojas un ilgtermiņā iznāk neizdevīgi. Varbūt kādam ir pieredze!?
     
    snobsDatums: Otrdiena, 28.08.2012, 20:36:36 | Ziņojums # 7
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 171
    Statuss: Offline
    kā man pastāstija themarchello kompi 5gen nevar programēt, jo tas tīri fiziski nav iespējams, nezinu kāpēc tā, bet es ticu themarchello teiktajam cool
    kā jau tev teica, vienīgais reālais ekonomijas ieguvums būs tikai no gāzes, ar pārējām lietām tas ir tikai teorētisks ieguvums dry
     
    devil_666Datums: Trešdiena, 29.08.2012, 08:54:12 | Ziņojums # 8
    Lieutenant general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 788
    Statuss: Offline
    man liekas ka ar tomatu ekonomiju nedabūsi tikai ar gāzi.ja ar mehanisko karbu,vari uzlikt no 2.3i 4gen paudzes prelūdes jo viņa ir garāka un atteicīgi uz trases dabūsi 7 litri. bet vai ir jēga deļ 1 litra čakarēties? smile

     
    ONKYODatums: Trešdiena, 29.08.2012, 12:33:11 | Ziņojums # 9
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 53
    Statuss: Offline
    Kārba ar garākiem ātrumiem patēriņu nesamazinās.
    Patēriņu samazinātu kārba ar 6 ātrumiem, auto atvieglināšana par kādiem 100kg (tad būtu jūtama ekonomija), neslēdz kondicionieri, brauc bez gaismām, vai vēl labāk izrevidē kondicionieri, kruīza kontroli, rezerves riteni utt.... vai arī vienkārši uzspļauj tam visam un ieliec gāzi vai arī nopērc auto, ko vari atļauties uzturēt biggrin


    NONSENSS
     
    RaimisDatums: Trešdiena, 29.08.2012, 15:24:17 | Ziņojums # 10
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 6
    Statuss: Offline
    Kas visiem ar to gāzi. uz kā pamata gāze ir ekonomiskāka? Zemās cenas dēļ? tas ir slikts arguments, jo to cenu var mainīt. Dīzelim tur viss skaidrs, cita kompresija, augstāks lietderības koeficients.
    Komforts ir komforts...tas ir vajadzīgs. cool Ja tas man nebūtu svarīgs, brauktu ar vilcienu, tātad kondicionera izņemšana, vai neieslēgšana arī neder.

    Kārba ar 6 robiem, jeb 10 gadus jaunāka ātrumkārba ar citām tehnoloģijām, jau skan interesantāk. smile Cik varētu maksāt kārba no vw grupas autiņa, kāds 7 robu DSG!? Bet tik un tā, paliek jautājums ar vadību.
    Atvieglināšana - šitais moments sķiet ir vienkārši dārgs. Sabāzt alumīnija, kompozītmateriālu detaļas, dārgi izgatavot.
    Atvieglināt ritošo daļu. Kāds ir pētījis cik sver orģinālie bremžu diski priekšā un kkādi citi, sacīkšu, peroforētie, utt.?
     
    EmagDatums: Trešdiena, 29.08.2012, 15:31:35 | Ziņojums # 11
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 85
    Statuss: Offline
    uztaisi haubi no stiklsskiedras,un es domaaju ka sitas ir off topiks biggrin

    Peec efekta naak defekts :D
     
    devil_666Datums: Trešdiena, 29.08.2012, 15:52:15 | Ziņojums # 12
    Lieutenant general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 788
    Statuss: Offline
    Emag, biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

     
    EmagDatums: Trešdiena, 29.08.2012, 16:09:04 | Ziņojums # 13
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 85
    Statuss: Offline
    nu taa jau ir,tak izskaneeja visaadi piedaavaajumi,nee tas neder,vai nu pa daargu vai veel nezin kas tur nav riktiigi!

    tagad moska veel saaksim par riepu gaisa kvalitaati diskuteeet?
    tas nav ne uzbraucien vai ka savaadaak,vienkaarshi domaaju ka sii teema iz izrunaata!:D

    Paldies biggrin


    Peec efekta naak defekts :D
     
    TumsaDatums: Trešdiena, 29.08.2012, 16:17:07 | Ziņojums # 14
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    tema slegta, jo neness augligu diskusiju, un degrade shejienieshu pratus.

     
    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Meklēšana: