MOtors
|
|
Udzis | Datums: Sestdiena, 20.04.2013, 08:50:43 | Ziņojums # 1 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 10
Statuss: Offline
| Tātad, meklēju savai IV preludei citu motoru, varbūt ir kādi ieteikumi kādu labāk ņemt vietā un kādi motori vispār der. Pagaidām iekšā stāv 2.0. Mašīna ir 96.g. Ja ir kāds piedāvājums droši piedāvā :).
|
|
| |
Bigal | Datums: Sestdiena, 20.04.2013, 09:44:42 | Ziņojums # 2 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| 2.2?
Ride or Die
|
|
| |
Janchux | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 10:36:27 | Ziņojums # 3 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| Ja gribi, lētu, vienkāršu un uzticamu dzinēju, tad liec to pašu 2,0 (F20A4). Ja, tomēr, ir vēlme ielikt ko jaudīgāku, tad labākā izvēle būs 2,2 (H22A). Ielikt 2,0 motoru Tev būs visvienkaršāk - izņem veco, iecel jauno, saspraud vadus un brauc. Ja 2,0 motora vietā izdomāsi likt 2,2 motoru, tad viss nebūs tik vienkārši. Tev bez motora bloka vēl vajadzēs atbilstošu ģeneratoru, ieplūdes/izplūdes sistēmu, ātrumkārbu. 2.2 motoru Preludēm nāk lielākas bremzes, jo jaudas ir vairāk. Tās arī būtu ieteicam nomainīt. Tā pat 2,2 motoram ir cits ECU un attiecīgi ir jāievelk pāris vadi no motora uz ECU. Šobrīd 2,2 motoru SWAP'i nav deficīts un te pat forumā lietotājs Onkyo tirgo visu nepieciešamo. Tādēļ, tagad tas ir tikai finanšu un uzņēmības jautājums. Ja ir vēl kādi jautājumi par 2,0 uz 2,2 pārbuvi - jautā. Pats esmu tādu pārbūvi uztaisījis.
H22A
|
|
| |
Udzis | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 12:16:31 | Ziņojums # 4 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 10
Statuss: Offline
| Un ja man ir parastais 2.0, bet gribu ielikt 2.0 v-tec motoru. tur arī ir nepieciešama pārbūve ?
|
|
| |
Bigal | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 12:19:12 | Ziņojums # 5 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| 2.0 v-tec? Cik man zināms, tāda nav! 1.6 no crx, 1.8 no integras, 2.2 preludes un 3.0 NSX... Kkādu infu atradu par I-vtec "K" sērijas dzinējiem, bet skatot kādām mašīnām viņi nāk tur varētu būt vēl vairāk pārbūves...
Ride or Die
|
|
| |
FreakK20A2 | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 17:03:43 | Ziņojums # 6 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 78
Statuss: Offline
| Bigal, Integrai ir 2.0 dzinejs Type-R, protams nezinu vai viņš ir Vtec bet nu gan jau! Shim dzinejam pat itkā attista lidz 230 hp! Par K dzinējiem runājot tur jauda var uzlekt pat ļoti augstu bet projekts bus tiešām sarežģīts un dārgs!
|
|
| |
Bigal | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 17:14:51 | Ziņojums # 7 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| Integras 4tai ģenerācijai nāk 2.0 Bet tas arī ir K sērijas dzinējs
Ride or Die
|
|
| |
FreakK20A2 | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 17:30:34 | Ziņojums # 8 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 78
Statuss: Offline
| Iespējams, un nestrīdos, Bigal! Pievienots (21.04.2013, 16:30:34) --------------------------------------------- Jebkurā gadījumā būtu zbis 4gen ludei 2.0 Vtec! Bet tas tik pa maniem sapņiem!
|
|
| |
Bigal | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 17:36:26 | Ziņojums # 9 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| FreakK20A2, Es tik to, ko Wiki atradu Jā, 2.0 ar 230lopiem pavisam neslikti
Ride or Die
|
|
| |
FreakK20A2 | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 17:41:20 | Ziņojums # 10 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 78
Statuss: Offline
| Bigal! Wiki labs padomdevējs! un tā arī ir! Bet pa 2.0 tev taisnība 230 hp būtu vnk lieliski!
Bet lietotājam kas grib mainīt motoru, ieteikums ja patīk kaut tad tiešām vajag 2.0, nakošais bus 2.2, lopiņš labs ļoti, bet nekādā gadijumā 2.3
Ziņojumu laboja FreakK20A2 - Svētdiena, 21.04.2013, 17:52:27 |
|
| |
Udzis | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 20:08:45 | Ziņojums # 11 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 10
Statuss: Offline
| Jap par 2.3 neko labu neesmu dzirdējis, būs vien jameklē 2.0
|
|
| |
Janchux | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 20:29:48 | Ziņojums # 12 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| K sērijas motori ir labi un ar lielu potenciālu, bet to instalēšana iekš Preludes ir ļoti sarežģīta. Ja iepriekš pieminētejiem F20A4 un H22Ax motoriem visi kronšteini ir identiski un ir tikai skrūvēšanas darbi, tad ar jaunajiem K sērijas motoriem viss būs jātaisa no nulles, nemaz nerunājot par pravodku un ECU pielāgošanu.
p.s. paturpinot 2.0 jaudīgo motoru tēmu gribu papildināt ka Honda sērvijveidā tirgoja 2.0 atmosfērisko dzinēju (F20C) ar 250 Zs. Nāca gan tas tikai japānas tirgum ar šādu jaudu. Eiropā un Amerikā tas tika tirgots ar 240 zs jaudu.
H22A
Ziņojumu laboja Janchux - Svētdiena, 21.04.2013, 20:30:55 |
|
| |
Bigal | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 20:44:10 | Ziņojums # 13 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| Janchux, 10 zirgspēki piedodami Cena jēbajā ap 3000$ Neslikti Ar 6 robu ātrumkārbu
Ride or Die
|
|
| |
Janchux | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 21:33:30 | Ziņojums # 14 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| Quote (Bigal) Cena jēbajā ap 3000$ Neslikti Ar 6 robu ātrumkārbu
Jēga jau no tā motora Tev nebūs. Tas motors ar kārbu stāv gerenvirzienā, jo S2000 ir RWD auto. Preludēm visi motori ir šķērsvirzienā dēļ FWD. Ja nu vinīgi Tu nedomā pārtaisīt Preludi uz RWD. Esmu redzējis internetos tādu projektu. Beigās gan no Preludes tur bundžai palika tikai augšējā daļa. Visa grīda un citas nesošās konsturkscijas bija no citiem auto RX7, CRV, S2000, u.t.t.
H22A
|
|
| |
haribo_lacic | Datums: Svētdiena, 21.04.2013, 23:55:24 | Ziņojums # 15 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 156
Statuss: Offline
| neaizmirstam par sohc vtec dzinejiem, tāds nāk ,čut jaunakiem par 4gen preludi ,akordiem ganar 1.8 gan 2.0 vtec. Pats metu reiz acu uz tādu,jo biju dzirdēji,ka prelūdēs tādu arī swapo 2.0 dohc vtec kkadiem acord sir nāk rakstu no atmiņas,ne google, tapēc drikstu arī kļūdīties
Wheel gap is like a vagina… The more fingers you can fit in there, the worse it is
|
|
| |