4.gen 2.2 iepriekseeji ipasnieki???
|
|
Bigal | Datums: Pirmdiena, 19.08.2013, 16:56:55 | Ziņojums # 16 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| vitķeks nosprāgtu pēc dažiem 'k kilometru
Ride or Die
|
|
| |
Janchux | Datums: Pirmdiena, 19.08.2013, 19:45:39 | Ziņojums # 17 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| Nu jūs te pusi muļķības esat sarakstījuši.
Visiem H22Ax dzinējiem VTEC's slēdzas pie ~4500 rpm. Šo ieslēgšanās slieksni var regulēt vai nu ar VTEC kontrolieriem vai pārprogammējot ECU (motora vadības bloku). Ja VTEC's slēdzas citā diapozonā, tad, vai nu Tev ir kāds no irpiekš minētajiem risinājumiem, vai VTEC sistēma strādā nekorekti, vai nestrādā nemaz (Jā ir gadījumi, ka VTEC's nemaz neslēdzas un īpašniegs jaudas pieaugumu pie eugstiem apgriezieniem pieņem kā VTEC ieslēgšanos).
VTEC slēgšanās stock dzinējam pie 2500 rpm ir pilnīgi bezjēdzīga un lieka, kas nedod nekādu labumu. Iespējam ka ir uzbūvēts kāds ļoti īpatnējs dzinējs kam tas bija nepieciešams, bet neticu. Domāju, ka visticamākais, tas bija parasts H22A motora jaudas pieaugums pie 2500 rpm. Līdz tam šis motors ir diezgan "nedzīvīgs". Pie 4500 rpm sākas istā šī motora dzīve un parādās īstā jauda.
Esmu redzējis daudz nobrauktu un nojātu H22A dzinēju, kuriem viss ir tik slikti, ka nemaz nejūt šos jaudas pieaugumus. Un ja Tu ikdienā ar tādu brauc, tad iekāpjot normālā H22A, tev liksies ka VTEC's ieslēdzas 2x.
Bieža VTEC ieslēgšanās/izslēgšanās sistēmai nekādu bojājumu nenodara, izņemot degvielas patēriņu un tam sekojošās problēmas naudas makā.
Tas ka stock dzinējam VTEC's slēzas pie 5500 rpm, visticamākais ir saistīts ar lielo dzinēja izdilumu un vājo eļļas spiedienu dzinējā. Jo, lai ieslēgtos VTEC's ir nepieciešams noteikts eļļas spiediens un konkrētais dzinējs to spēj sasniegt tikai pie 5500 rpm.
H22A
|
|
| |
_TakeR_ | Datums: Pirmdiena, 19.08.2013, 21:26:31 | Ziņojums # 18 |
Lieutenant colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 140
Statuss: Offline
| man, vtec, 5.5 sāk stradāt. Gribedams atrāk, kaut-kur 4.0-4.5, būtu forši
BTW, vtec kontrollers- http://www.ebay.com/sch....9482140
Ziņojumu laboja _TakeR_ - Pirmdiena, 19.08.2013, 21:29:32 |
|
| |
san3 | Datums: Pirmdiena, 19.08.2013, 23:08:36 | Ziņojums # 19 |
Major
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 96
Statuss: Offline
| Janchux, neticu!! Sākumā sudraba lude slēdzās pie 4.5k, tad vispāri pārstājā (tas ir tad, kad brauci ar mani), bet pēc dzinēja apkopes VTEC atkal slēdzas nu jau pie 5.5k. Arī melnajai ludei slēdzas pie 5.5k - tur viss ir stock. Es domāju, ka sudraba ludei vienkārši ECU bija ieprogrammēts, ka slēdzas pie 4.5k. Vai vispāri stock ECU var programmēt?
Ziņojumu laboja san3 - Pirmdiena, 19.08.2013, 23:10:05 |
|
| |
snobs | Datums: Pirmdiena, 19.08.2013, 23:52:17 | Ziņojums # 20 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 171
Statuss: Offline
| 4gen var programmēt, 5gen nevar, vajag pirkt aftermarket ecu tie vtec kontroleri arī tāda interesanta lieta ir, neticu ka viņa pienācīgi strādā, jo ja ECU ir programmēts lai sledzās uz 4.5k un tu ar to vtec kontroleri uzliec teiksim uz 3.8k, tad jau tev sprauslas nepados pareizo degvielu, to ko vajag vtecam, varbūt kļūdos ...
|
|
| |
Janchux | Datums: Otrdiena, 20.08.2013, 09:21:19 | Ziņojums # 21 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| Quote (snobs) 4gen var programmēt
Nu nu! Atkal garām! 4gen visiem H22Ax dzinējiem nāk P13 kompis, kas startā nav programmējams. Protams ir redzēti varianti, kur džeki arī šo kompi pārtaisa programmējamu, bet parasti priekš programmēšanas tiek izmantoti P28 vai P06 kompji, kuriem tiek ielodēts programmējamais čips.
H22A
|
|
| |
Emag | Datums: Otrdiena, 20.08.2013, 21:52:02 | Ziņojums # 22 |
Major
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 85
Statuss: Offline
| Piekriitu Janchux,
Peec efekta naak defekts :D
|
|
| |
Bigal | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 01:56:00 | Ziņojums # 23 |
Colonel general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 935
Statuss: Offline
| Man garšo alus!
Ride or Die
|
|
| |
Modzho | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 09:53:16 | Ziņojums # 24 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| iecavnieks, Tu minēji, ka Tavai ludei ir taisnā izplūde. Vai vari iemest kādu foto, kur auto ir redzams no apakšas? Man interesē pa kurieni tā truba izvilkta, jo cik zinu, standarta izplūde divas reizes met gandrīz 90 grādīgus līkumus, un virsbūvē tai trubai ir paredzēta vieta. Ja liek taisno trubu, nesanāk baigi zemu? Un vai Tev ir arī zirneklis?
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
jancs1988 | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 10:10:02 | Ziņojums # 25 |
Major
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 95
Statuss: Offline
| Vai es kaut ko pilnīgi jaucu, vai man šķiet, ka taisnā izlūde izpaužās ar to, ka tiek nahrenizēti visi katalizātori un rezonātori utt, bet pati truba jau paliek tāda, kādai jābūt... Un kāpēc tu gribi pilnīgi taisnu trubu ?
Braucu es savā jaunajā ferrari pa Rīgas ielām... un pēkšņi zvana modinātājs
|
|
| |
Janchux | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 10:56:08 | Ziņojums # 26 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 42
Statuss: Offline
| Quote (jancs1988) Vai es kaut ko pilnīgi jaucu, vai man šķiet, ka taisnā izlūde izpaužās ar to, ka tiek nahrenizēti visi katalizātori un rezonātori utt, bet pati truba jau paliek tāda, kādai jābūt...
Tieši tā! Tautas valodā ar "taisno izplūdi" saprot izplūdes sistēmu no kuras ir izņemti visi katalizatori un liekie klusinātāji. Bet tas nebūt nenozīmē ka no motora līdz aizmugurei iet pilnīgi taisna truba.
H22A
|
|
| |
Modzho | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 18:32:10 | Ziņojums # 27 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Nezinu, par kādu tautas valodu jūs runājat Taisnā truba nozīmē maksimāli taisnu trubu, lai līdz minimumam samazinātu atgāzu pretestību. Īpaši būtiski tas ir turbo dzinējiem. Bet arī atmosfēriskajiem dzinējiem tādu likt ir jēga, ja vien priekšgalā ir zirneklis. Tas, ka tiek izrauti katalizatori un rezonatori, nenozīmē, ka tā ir taisnā izplūde. Protams, pilnīgi taisnu trubu uzlikt nebūs viegli, jo traucēs bāka vai pakaļējās piekares konstrukcijas, bet tad vismaz tos asos izpūtēja līkumus pamatīgi noapaļo vai arī tajās vietās cauruli paplašina, lai izplūdgāzes brīvi varētu turpināt savu ceļu līdz pat izpūtēja galam.
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
snobs | Datums: Trešdiena, 21.08.2013, 22:19:07 | Ziņojums # 28 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 171
Statuss: Offline
| Nice kko tādu pirmo reizi redzu, teorētiski jau tas ir "pareizi" lai apslāpētu visāda veida pretestību, likt pilnīgi taisno trubu, bet man uz sēdināta auto gadās aizķert izpūteju pat tad ja izpūtējs stāv tam paredzētajā vietā, bail iedomāties kas būtu ja to uzstādītu tādā veidā man ir tas ko iepriekš puiši minēja, izgriests katalizātors un tā vietā taisna truba iemetināta, lai nu kā, bet labāk kādu rezonātoru atstāt, jo spēcīgāk paatrinoties diezgan nepatīkama skaņa(rezonanse)
|
|
| |
jancs1988 | Datums: Ceturtdiena, 22.08.2013, 11:04:15 | Ziņojums # 29 |
Major
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 95
Statuss: Offline
| Modzho, nav tev taisnība, tas ir kkāds pilnīgs pakaļdarinājums Varbūt tiesām kaut kā to var uztaisīt un varbūt pat jēga ir lielāka, bet tautas valodā "straight pipe exhaust" (vari pagooglēt) ir jau pie iepriekš minētiem apstākļiem. Pa mūsu ceļiem un apstākļiem noteikti šitādu tev nevajag Un visdrīzāk šitajā variantā arī kaut kas ar motoru ir darīts, lai tas viss skaisti darbotos... Galu galā, gan jau Japāņu inžinieri zina ko dara,ja netaisa visiem taisnas izplūdes
Braucu es savā jaunajā ferrari pa Rīgas ielām... un pēkšņi zvana modinātājs
|
|
| |
Modzho | Datums: Ceturtdiena, 22.08.2013, 11:25:39 | Ziņojums # 30 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| jancs1988, patiesībā, izpūtējs pamatā ir paredzēts auto atgāzu izvadīšanai aiz auto un trokšņa slāpēšanai. Iemesls, kāpēc auto ražotāji sockā neliek sporta izplūdes kolektorus jeb zirnekļus un taisnās trubas, ir viens- tas ievērojami sadārdzinātu ražošanas izmaksas. Turklāt, ar pilnu taisno izplūdi neiekļausies noteiktajos trokšņa līmeņa standartos, un cik zinu, visiem auto, kas ražoti pēc 2000. gada stockā jābūt katalizatoriem. Ar motoru tur nekas nav jādara- vien jāuzlabo elpošana- short ram + zirneklis + taisnā truba. Taisnība Tev ir tajā, ka "straight pipe exhaust" ir bez katalizatora un pārējiem bunduļiem, bet tas, ka truba saglabā standarta formu un diametru ir muļķības. Viens no pirmajiem attēliem, kurš izlēca googlējot:
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |