[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    VTEC controller
    EliotDatums: Trešdiena, 05.11.2008, 15:47:44 | Ziņojums # 1
    Grupa: Dzēstās





    Ir kādam pieredze ar VTEC controller???

    Uz cik rpm min var nolaist VTEC ieslēgšanas zonu?

    Cik "ne/veselīgi" priekš auto tas ir???

    Cik sarežģīta ir uzstādīšana, piemēram, šim exemplāram uz 4-ās Ludes-->
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VTEC-V-TEC-CONTROLLER-LCD-HONDA-CIVIC-PRELUDE-INTEGRA_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ72Q3a1420Q7c66Q3a2Q7c65Q3a12Q7c39Q3a1Q7c240Q3a1318QQ_trksi dZp3286Q2ec0Q2em14QQhashZitem160294175561QQitemZ160294175561QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

    Vēl kāda info???

    Tnx

     
    dev_hddDatums: Trešdiena, 05.11.2008, 15:53:36 | Ziņojums # 2
    Grupa: Dzēstās





    Ja tu to taisies darit bec kompja chipošanas tad pricipa to naudiņu vari atdot man, es vismaz lietderīgi to izmantošu un ieliešu savam F-TEKAM degvielu !!!

    Izstāsti, ko tu sagaidi no šitās ierīcītes, kad būsi viņu uzlicis? Ātrāk vaļā lecošu VTEC, labi pieņemsim, tu viņu atver ātrāk, bet kāds tolks no tā, ja kompis degvielu vairāk nelej iekšā. Tev šajā brīdī nevis pacelsies jauda, bet nokritīsies. Ķimbpļe to ko tu esi iemetis (kontroliera links) ir visģišovākais variants, ko labāk vispār būtu nelikt. angry angry

     
    DimanCDatums: Trešdiena, 05.11.2008, 18:51:06 | Ziņojums # 3
    Grupa: Dzēstās





    dev_hdd, Tavā postā saskatāma kaut kāda vienvirziena domāšana... neesi iedomājies, ka to devaisu vari arī izmantot, lai PALIELINĀTU VTEC ieslēgšanās apgriezienus vai izslēgtu VTEC vispār?

    kad man strādāja VTEC kontrolieris (tagad viņš veiksmīgi jau 3 mēn tusē pie viena elektriķa biggrin salaidu kaut ko uz īso) , es, viņu nereti biju aizskrūvējis uz 7k... respektīvi - var vilkt gandrīz līdz redlainam, bet dzinējs strādā salīdzinoši "ekonomiski".
    tas visādās stulbās situācijās, kad nav iespējams pārslēgt ātrumus (rokas kruķī telefonu vai meitenei pupus spaida), ir ielikts 2. robā, bet vajag paātrināties līdz atļautajam max (izbraucot no sadalošās joslas, piemēram), vai vienkārši gribās pabaidīt tantuku ar augstiem apgriezieniem biggrin

    topika autoram: jā, man bija VTEC ieslēgšanās kontrolieris (ja nemaldos, TSS Tuning ražojums), apakšējo robežu nokruķīt uz kaut kādi 3.5, augšējā zona, kā jau teicu - varēja praktiski izslēgt.

    mēroties ar krāniņiem uzregulēju uz ~4.3 krpm. pašam likās, ka no tā ir jēga, kā bij patiesībā - nezinu biggrin
    ja jāsaka, vai tas ir tās naudas vērts - nezinu. drīzāk jau ka nē. kā jau teica dev_hdd - mēs nezinām, vai pie zemāk apgrieziena VTEC'a tiek padots vairāk degvielas. varbūt vari nosaukt konkrētus ciparus, no kādiem apgriezieniem stock V ludes kompī sākas VTEC režīma degvielas karte?

    p.s. foruma defaultais fonts nogalina.

     
    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Meklēšana: