[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    2.0 uz 2.2
    no6xDatums: Pirmdiena, 17.09.2012, 16:18:46 | Ziņojums # 1
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    vai kads var pateikt, man ir prelude 2.0 4 gen un gribu ielikt 2.2 vtec no 97 gada preludes, vai der vadibas bloki vai arii tie ir jamaina un kadas vel grutibas?
     
    snobsDatums: Pirmdiena, 17.09.2012, 16:52:24 | Ziņojums # 2
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 171
    Statuss: Offline
    °LINKLINK
     
    JanchuxDatums: Pirmdiena, 17.09.2012, 17:46:29 | Ziņojums # 3
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 42
    Statuss: Offline
    Nu tas augstākminētais meklēšanas rezultāts nav diezko noderīgs. Tād vispārēja informācija ar kuru neko iesākt nevar.

    Visā šajā projektā ir viena lieta kas jāņem vērā. V Preludei ir OBD2 kompis, bet IV Preludei ir OBD1 kompis. Ja godīgi, tad nezinu ar ko atšķiras OBD2 no OBD1. Varbūt kāds gudrāks te var iekomentēt. Esmu iekš eBay redzējis pārejas OBD2 uz OBD1, bet ko tieši tas maina, nav ne jausmas.

    Bet pa lielam šajā projektā nav nekā sarežģīti. Es pats pagājušajā ziemā iekš 2.0(F20A4) IV Preludes ieliku 2.2 (H22A) motoru. Tas gan bija arī no IV Preludes un tādēļ atkrita problēmas ar OBD1/2.
    Fiziski tie motori ir identiski un nekas nav jāpārtaisa lai derētu. Motora stiprinājumi der, pusasis der. Ar pusasīm gan jāuzmanās, ka ir atšķirības starp automātisko un mehānisko kārbu pusasīm.
    Nākamais sarežģītais jautājums ir ar motora pravodku (vadiem). Manā gadījumā nebija pieejama 2.2 motora pravodka (bija, bet UK puses). 2.0 pravodkai trūkst daži štekeri: Detonācijas sensora(Knock sensor), VTEC Salenoid switch, Oil Presure switch, sekundārās zondes (tā kas katalizatorā) un laikam divi vakumsistēmas dačiki palika bez štekeriem. Vēl dzesēšanas škidruma dačiki ir novietoti savādāk. 2.0 motoram tas ir pie termostata un 2.2 motoram tas ir pie motora bloka, pirms radiatora. Tādēļ nācās pielikt papildus vadus, lai tieku līdz dzesēšanas dačikam.
    Par pārējiem dačikiem ir tā, ka bez viņiem var iztikt. Es izvēlējos ceļu, nopērkot P28 kompi un to saprogrammējot. Var arī braukt arī ar stock 2.2 motora kompi, bet tad degs check engine un nedarbosies VTEC.
    Es Tavā vietā darītu šādi:
    Ņemtu pliku 2.2 motoru. Liktu savā bundžā. Nopirktu P28/P06 kompi un noprogrammētu. Izmantotu to pašu 2.0 motora pravodku, pievelkot nepieciešamos vadus. Otrs variants ar kompi un pravodku ir aizvlkt visus nepieciešamos vadus no dačikiem līdz kompim un likt stock 2.2 motora kompi (p.s. man tāds kompis stāv plauktā. Varu pārdot).

    Centos uzrakstīt tik saprotami cik spēju. Ja ir kādi jautājumi, droši jautā. Bet vislabāk vari piebraukt kādu vakaru ciemos un izstāstīšu kas un kā.


    H22A
     
    EmagDatums: Pirmdiena, 17.09.2012, 17:57:39 | Ziņojums # 4
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 85
    Statuss: Offline
    Janchux +++

    Peec efekta naak defekts :D
     
    TumsaDatums: Pirmdiena, 17.09.2012, 19:50:13 | Ziņojums # 5
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    hmm.. kādēļ tad nepiedāvāt kādam maiņu ar piemaksu... ?? Nekādu galvassāpju...

     
    JanchuxDatums: Otrdiena, 18.09.2012, 10:08:18 | Ziņojums # 6
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 42
    Statuss: Offline
    Quote (Tumsa)
    hmm.. kādēļ tad nepiedāvāt kādam maiņu ar piemaksu... ?? Nekādu galvassāpju...


    Šis protams ir vislabākais variants. Jo būvējot vienmēr ir iespēja kautko sačakarēt un izdarīt nepareizi, tādejādi izbraucot no budžeta vai termiņa. Pērkot gatavu un ejošu viss ir redzams un rezultāts saņemams uzreiz.]
    Bet ņemot vērā nojāto prelužu skaitu uz kopējo, tad ir diezgan mazas izredzes iepirkt labu eksemplāru. Un tad jau atliek vien spēlēt konstruktoros. smile


    H22A
     
    TumsaDatums: Trešdiena, 19.09.2012, 11:03:57 | Ziņojums # 7
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Quote (Janchux)
    Šis protams ir vislabākais variants. Jo būvējot vienmēr ir iespēja kautko sačakarēt un izdarīt nepareizi, tādejādi izbraucot no budžeta vai termiņa. Pērkot gatavu un ejošu viss ir redzams un rezultāts saņemams uzreiz.]
    Bet ņemot vērā nojāto prelužu skaitu uz kopējo, tad ir diezgan mazas izredzes iepirkt labu eksemplāru. Un tad jau atliek vien spēlēt konstruktoros.

    Spēlēties var.. < Bet pardodot auto, klients vienmēr šķībi skatisies uz "konstruktoru", jo tikkai dotā auto saimnieks jeb mehs būs pilnigi pārliecināts par auto stāvokli, kašķiem un parējo... Tavs piemers ar "dačikiem" biggrin
    Teikšu tā nopirkt konstruktoru, var but pats sliktākais lēmums.... <>
    protams, ja viss ir nostrādāts līdz galam , ir cita runa, bet redzot publikas jautājumus par to visu... nu nerodās sajūta, ka tas vis varētu tikt paveikts perfekti, kā ari droši un līdz galam...



     
    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Meklēšana: