[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    Tumsa's 4 gen
    reinsDatums: Pirmdiena, 22.08.2011, 18:14:45 | Ziņojums # 76
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Manam čomam ar gandrīz visi šie auto bija biggrin :D biggrin Tik tagad BMW e38 iekāpis! saka ka vot tas ir kaifs braukt wacko

    PROBE man visvairāk patika, uzlikām citu vestgeitu, un iepūst varēja jau 0,7bar tad gāja daaauuudz labāk! biggrin cik atminos, 245kmh uzvilkām, priekš tā gada un motora diezgan labi.

    Bet kā jau teici, PROB'lēma biggrin šaize pēc šaizes biggrin

    Nu Tumsa, lai veicas Tev savest kārtībā! Izskatās ka zini ko dari, un tas ir pozitīvi!


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto
     
    TumsaDatums: Otrdiena, 23.08.2011, 10:37:21 | Ziņojums # 77
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Piedošanu par kvalitāti, bildēts ar telefonu, kāda kamera man viņam ir, nu tāda ir...
    Sagataves process...
    1. Izslīpējam rūsu.
    2.apstrāde ar Brunox.
    3.matējam rusas vietu malas ar 600 ūdens smilšpapīru.
    4. apstrāde ar Brunoxu otro reizi.
    5. Matējam pilnībā visu ar rezervi krāsai + salaidējam un lakai.




    ĀĀĀ, un āāā fāāākk.. tās auto ir pāršpaktelēts no vienas vietas ... Pirmo reizi tādu redzu.... Bet uztaisīts LABI biggrin

    ļausim visam nožūt un apstrādāsim ar šo.


     
    reinsDatums: Otrdiena, 23.08.2011, 11:59:43 | Ziņojums # 78
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Pastāsti kas ir brunox ?

    Un kas tas tāds epoksīidd....kas? tā pudele...!

    Nu par špakteli nebrīnies, tomer auto nav pirmā gājuma, un katrs saimnieks kko pieliek vai atņem! biggrin Tavā gadijumā špakteli!


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto
     
    TumsaDatums: Otrdiena, 23.08.2011, 12:11:45 | Ziņojums # 79
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    BRUNOX Epoxy ir efektīvs rūsas pārveidotājs, kas vienlaicīgi nodrošina arī gruntējumu. Vispirms rūsu mehāniski notīra, virsmu attauko, tad uzklāj Brunox vairākās plānās kārtās. Žūšanas laiks pie 20C 8-12 stundas. Pēc nožāvēšanas var tikt tieši pārkrāsotas ar sedzošajām krāsām vai gruntēts ar citām gruntīm. Nesatur hromātus.
    BRUNOX EPOXY ir patentēta antikorozijas sistēma uz epoksīdu bāzes (rūsas neitralizētājs un epoksīdu grunts vienā produktā).
    Produktu uzklāj uz mehāniski attīrītas un attaukotas metāla virsmas 2-3 kārtās. Pateicoties tā dziļai iekļūšanas spējai korozijas porās un noturīgas epoksīdu kārtas veidošanās ( virsma paliek zilgani melnā krāsā) tiek nodrošināta ilgstoša antikorozijas aizsardzība un drošs pamats turpmākajiem pārklājumiem. Pēc nožūšanas Brunox Epoksy pārklāj ar auto krāsām. Ja nepieciešams uz Brunox Epoxy var uzklāt pildošo grunti (filler), tad špaktelēt un krāsot. Uz Brunox Epoxy, bez iepreikšējas apstrādes, nav ieteicams uzklāt špakteli sliktās saķeres dēļ.

    Quote (reins)
    Un kas tas tāds epoksīidd....kas? tā pudele...!


    2-komponentu epoksīda grunts ar antikorozijas īpašībām lietojama tieši uz metāla virsmām (tērauds, alumīnijs, galvanizēts tērauds, kas atbilst auto industrijas kvalitātes standartiem )

    Liki pasmaidīt pa to špakteli biggrin




    Ziņojumu laboja Tumsa - Otrdiena, 23.08.2011, 12:13:08
     
    toniDatums: Otrdiena, 23.08.2011, 15:34:25 | Ziņojums # 80
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 196
    Statuss: Offline
    Runājot par PROBE'm, neesmu braucis ar jaudīgāku 90-to gadu auto, tas ir nezvērs, man sētā viena arī tāda ir aizķērusies... biggrin šim komplektācijā ir ādas salons un kondicionieris... Konča happy





     
    edy333Datums: Otrdiena, 23.08.2011, 23:50:29 | Ziņojums # 81
    Lieutenant general
    Grupa: KLUBA BIEDRS
    Ziņojumu skaits: 712
    Statuss: Offline
    eeej dir*t cik smuka probe..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm dry

     
    TumsaDatums: Trešdiena, 24.08.2011, 09:08:57 | Ziņojums # 82
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Toni ta tu esi tas "sūds" biggrin , piedod.... , Kas man viņu nocēla...
    P.s. Sveicieni no Probes foruma <c> Tumsa biggrin biggrin biggrin

    Pievienots (24.08.2011, 09:08:57)
    ---------------------------------------------
    Darbs joprojām pa vakariem rit pilnā sparā...







     
    toniDatums: Trešdiena, 24.08.2011, 17:47:58 | Ziņojums # 83
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 196
    Statuss: Offline
    Quote (Tumsa)
    Toni ta tu esi tas "sūds" biggrin , piedod.... , Kas man viņu nocēla...

    biggrin es nē mans draugs viņu paņēma, un paņēma no sava laba drauga, tāpēc varbūt tev leikas ka nocēla, bet tur pa draugu būšanai, tika viss sarunāts.. biggrin bet mašīna BOMBA biggrin
    P.S pats krāsosi preludi?


     
    TumsaDatums: Trešdiena, 24.08.2011, 21:00:33 | Ziņojums # 84
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Quote (toni)
    āpēc varbūt tev leikas ka nocēla, bet tur pa draugu būšanai, tika viss sarunāts.. bet mašīna BOMBA

    Tajā laikā es biju kritis uz PROB`lēmām biggrin
    Pašam bija 3 GEN I + donors...
    Auto zvērīgs, tikkai tavs čalis jau gadu viņu ceļ augšā... Cik saprotu darba ēl daudz tongue
    Pats krāsošu, ir jau daūts zvērīgāks kompresors... biggrin




    Ziņojumu laboja Tumsa - Trešdiena, 24.08.2011, 21:06:50
     
    reinsDatums: Ceturtdiena, 25.08.2011, 22:26:15 | Ziņojums # 85
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Krāsojumam kvalitāte īsti nav saistīta ar kompresoru, bet gan ar pistoli..

    LVLP (Low Volume Low Presure) - zemspiediena, ar mazu gaisa patēriņu
    HVLP (High Volume Low Presure) - zemspiediena bet ar lielu gaisa patēriņu

    ar LVLP kompresoru pietiek maziņš kas darbojas 2kW motoru un ~180l/min ražību, un 50l resīveru
    HVPL vajg jaudīgs kompresors ar ražību virs 400l/min

    un arī kompresoram ir svarīgi vai darbojas eļļas vai bez eļļas. (atšķirīgi filtri jālieto)

    Kā arī filtrs, kondesātam, eļļai, maziem gružiem.

    Cerams ka visu to zināji, un nekas jauns nav. Ja nē, tad šaubos par krāsojumu kvalitāti un izdošanos wacko
    PS.
    Un kā mēs visi zinām, metalicas krāsai kvalitāte vislielākā ir ja pēc iespejas idealāk ir sagatavots un apstrādāts.

    P.S.S
    Vēl jau bazarēt par dīzes izmēriem, un krāsošanas tehniku.!


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto
     
    sparkyDatums: Piektdiena, 26.08.2011, 01:41:35 | Ziņojums # 86
    Major general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 296
    Statuss: Offline
    nepi*at tumsaj smadenes gan jau nekraso pirmo rejzi. ;)vakar ari nodarbojos ar lukturu uzliku krasowanu,tiri okey.kompesoram nav lielas nozimes 2 atmosferas dod un ok.lielaka nozime ir cik tas lakas pec tam uzklaj.



    Ziņojumu laboja sparky - Piektdiena, 26.08.2011, 01:48:20
     
    TumsaDatums: Piektdiena, 26.08.2011, 09:05:37 | Ziņojums # 87
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    reini, stāstu no googles izvilki, jeb pašam uznāca "mūza" uzrakstīt...
    bet te tu arī atbildi uz savu penteri...
    Quote (reins)
    vajg jaudīgs kompresors ar ražību virs 400l/min


    Quote (reins)
    Cerams ka visu to zināji, un nekas jauns nav. Ja nē, tad šaubos par krāsojumu kvalitāti un izdošanos

    šaubīties nevajag - rezultāts būs lielisks, kā vienmēr.. bye
    sparky - malcis biggrin dod iekšāš... happy


     
    reinsDatums: Piektdiena, 26.08.2011, 11:31:03 | Ziņojums # 88
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Nē, google man nav vajadzīga! :P Pats ar to nodarbojos, zinu ko runāju.

    Pats esmu pieļāvis lielas kļudas, ar nekorektiem izvēlētām pistolēm un kompresoru.
    pagājušo un šo vasaru strādāju pie krāsotāju par mācekli, ta ka tagad viss skaidrs kā dienā man ir!
    Pats nokrāsoju Galantu, gandrīz mājas apstākļos.

    Nepārproti tikai, bet es tikai lai tev labāk! wink

    tad tev ir HVPL pistole? ši kas ir bilde ?

    PS.
    kāds progress sagatovojot auto?


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto
     
    TumsaDatums: Piektdiena, 26.08.2011, 14:47:09 | Ziņojums # 89
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Tā, nekas, nekas... Man patīk kritika, strīdos dzimst patiesība...
    Doroši tev var dalīties domām, ieteikumiem u.t.t

    Manas pistoles dry dati -

    Optimālais darba spiediens: 2.5-3.0 bar.

    Saspiestā gaisa patēriņš: apm. 340 Ltr/min.

    Dīzes-adatas izmērs: 1.3 mm

    Bet drīzumā tiks iegādāta pistole ar sojošajiem datiem, kur jau nedaudz bet profesionālāka, tāpēc nepieciešams lielāks dzelzis...
    Viegls alumīnija korpuss ar divpakāpju darbības slēdzi

    Pašcentrējoša dīze no kvalitatiīva hrom- molibdēna tērauda

    Materiāla padeves un gaisa regulēšana

    Darba spiediens 3.6-5.7 bar

    Gaisa patēriņš 160-300 ltr/min

    Materiāla padeves trauks - 0.6 ltr

    Iespējamās dīzes 1.7 mm; 2.0 mm

    Pievienots (26.08.2011, 14:47:09)
    ---------------------------------------------

    Quote (reins)
    PS.
    kāds progress sagatovojot auto?

    Vāāāj.... Trešdiena paņemta bija brīva no auto, jo katru vakaru skriet 3 km (nav jau tālu, bet tomēr) un atpakaļ... biki atpūsties ar vajag...
    Vakar uzlikta pirmā špakteles kārta... Brīvdienās jāmauc ciemos, laika pieķerties nebūs... bet otrdiena paņemta no darba brīva. Gribās visu noslīpēt, piešpaktelēt un nogruntēt... Ja pietiks laika, tad turpināt ar bamperi lodēšanu.

    Vēl šādas, tādas štelles jāpadara.. šis tas jānopērk... (krāsa, laka)...
    Ievērots caurums izpūtēja trubā - jāaimetina arī tas... wacko Darba daudz, laika maz...
    kaut ko neskan viena tumba uz pr.plaukta... Kā tie plastmasi ņemās nost ? sad


     
    reinsDatums: Piektdiena, 26.08.2011, 15:43:01 | Ziņojums # 90
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Mjā abas ir HVLP, lai gan otra gan kocmocīga, dīzes milzīgas, lai gan ar to lielākām dīzēm vieglāk gruntēt un lakot, krāsot man personigi ir pa lielu!

    Man pašam ir LVLP ar 1.4mm dīzi, labi krāsa klājas un lakot ar var, lai gan pats lakoju ar 1.5mm citu pistoli.

    Galvenais ir darīt, tas man šķiet ir pats grūtākais uzsākt katru dienu. dry

    uz pr.plaukta tumba? tu domā pīkstuļus? tad tiem prosta rauj nost biggrin nu protams ievērojot piesardzību lai nesalauztu.


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto
     
    Meklēšana: