[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    rrobis IVgen
    BigalDatums: Sestdiena, 27.10.2012, 18:24:24 | Ziņojums # 31
    Colonel general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 935
    Statuss: Offline
    Es ieraudzīju, ka sānos nav pagriezienrādītāji, ir vēl kaut kas likvidēts?



    Ride or Die
     
    DeluxDatums: Sestdiena, 27.10.2012, 19:40:51 | Ziņojums # 32
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    rrobis, Nu galīga konča happy

    Bigal antena arī likvidēta


    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi

    Ziņojumu laboja Delux - Sestdiena, 27.10.2012, 19:41:25
     
    rrobisDatums: Pirmdiena, 28.04.2014, 21:49:08 | Ziņojums # 33
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 62
    Statuss: Offline
    jā, arī atstātas ir tikai H emblēmas, aizvākta migla, kas bamperī wink

    Pievienots (28.04.2014, 20:49:08)
    ---------------------------------------------
    sen nekas nav rakstīts - nekas baigi daudz arī nav darīts - rudenī pārvilkti griesti ar zamšādas imitāciju un likvidēts rokturis pie blakussēdētāja:


    pa ziemu tikai samainītas pāris detaļas, un uz pavasari nokrāsoti diski, uzliktas gumijas, nosēdināts mazliet un pamainīts tonītis izplūdei - skan manuprāt ļoti ok.

    auto, protams, nav ideāls, jo tiek izmantots ikdienā gan ziemā gan vasarā, bet priekš daily driven manuprāt izskatās kaut cik pieklājīgi. tongue

    neliels telefonfoto no LHK sezonas atklāšanas, kurā piedalījos:
    Pievienotie faili: 4149262.jpg (157.3 Kb) · 7903080.jpg (299.5 Kb)


    Ziņojumu laboja rrobis - Pirmdiena, 28.04.2014, 21:50:08
     
    OimiicDatums: Pirmdiena, 28.04.2014, 22:14:01 | Ziņojums # 34
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 33
    Statuss: Offline
    www.epicpictures.lv happy
     
    rrobisDatums: Trešdiena, 19.11.2014, 21:30:58 | Ziņojums # 35
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 62
    Statuss: Offline
    Garajās brīvdienās sanāca nedaudz padarboties, tad nu arī neliela atskaite par paveikto ar telefonbilžu reportāžu.

    Jau kādu laiciņu atpakaļ tika iepirkts šāds:



    Tad tika nomainīti visi blīvslēgi, siksnas un viss pārējais, kas nu bija nepieciešams pie dzinēja standarta apkopes un eļļas sūces novēršanas un sestdien pa dienu sākās process:



    Līdz sestdienas vakarā Honda iestājās svara vērotājos:



    un kā tad bez iepozēšanas



    Pēc nelielas atpūtas svētdien, pirmdien turpinājām iesākto:



    Progress labs...




    pirmais šķīliens bez papildus sensoriem, kas nebija F20A4 (vadi karājas pār spārnu):



    Pieleca ar pirmo bez nekādas rīstīšanās, šķidrumu noplūdēm vai Check Engine lampiņām, ja neskaita nepievilktos sensorus. Testa režīmā dzinējs tika uzsildīts, visu sistēmu šķidrumi papildināti līdz vajadzīgajam līmenim, lai sākot braukt nav pārsteigumu - viss darbojās kā tam būtu jāstrādā. Tad vilkām klāt papildus vadus, kas nepieciešami, lai darbojas VTEC, IAB un detonācijas sensors. Arī otrā iedarbināšana rezultējās bez jebkādām kļūdām, līdz ar to otrdien, 7 no rīta pasākums bija beidzies.
    Kopumā esmu ar rezultātu ļoti apmierināts - dzinēja dinamika ir tiešām patīkama un cēliens arī līdz VTEC ir jūtami labāks kā iepriekš (kapteinis acīmredzamais :smt005 )
    Viena lieta gan atklājās tikai mājupceļā - spidometrs rāda ātrumu jūdzēs (donors bija no Britu salām) un pēc nelielas parakšanās internetos un reālās dzīves testiem, izskatās, ka ir veikts pirmās metodes mods. Tā nebūtu problēma - šis tiks likvidēts tuvākajā laikā, jo pie viena pasākuma nesanāca nomainīt izspiedējgultni un sajūga disku.

    Katrā ziņā ieguvumu šadam procesam daudz - ļoti svarīgs punkts noteikti neatsverama pieredze, jo neko tādu nebiju darījis - ikdienā ar auto lietām saistība ir nekāda.
    Protams, H22A + M2B4 kārba ar LSD papildu komentārus par ieguvumiem laikam neprasa :-D

    Katrā ziņā milzīgs paldies brālim (Oimiic), jo bez viņa šo visu nekādi nebūtu paveicis, kur nu vēl tik operatīvi.

    Tagad tuvākie darbi - nomainīt sajūga disku, izspiedējgultni, noņemt MPH konverteri, braukt.

    Ja nu kādam interesē analogs swaps, tad varu iepostēt sarakstu ar detaļām, kas ir savstarpēji savietojamas un kuras ne, ja maina dzinēju un kārbu:

    derēs no jebkura F sērijas 2.0/2.2 dzinēja:

    • Pusasis un gan iekšējās, gan ārējās granātas
    • Starteris
    • Stūres pastiprinātājs
    • Vakuma sūknis
    • Radiators
    • Degvielas sūknis
    • Visi motora/kārbas stiprinājumi
    • Salona provodka
    • Gaisa filtrs/ieplūde līdz droselei
    • Degvielas filtrs
    • Visas vakuma, dzesēšanas, pastiprinātāja uc trubiņas


    nederēs/jāpielāgo procesa laikā:

    • Dzinēja provodka - JDM viss ir uz otru pusi, līdz ar to neviens vadu kronšteins nederēs. kad sasprauž kopā ar salona vadiem, tie brīvi karājas virs ātrumkārbas trosēm, kā arī ir jāpievelk papildus vadi priekš IAB, Detonācijas sensora, VTEC solenoīda un VTEC eļļas spiediena devēja uz vadības bloku, masu (jebkuru) un aizdedzes + jeb +12V, kā arī jāpagarina degvielas sprauslu vadi līdz štekerim
    • Izplūdes kolektors
    • MAP sensors
    • Ģenerators (varbūt arī der, bet tā kā man bija pareizais, uzliku to)
    • Sadalītājs
    • Vadības bloks
    • Degvielas caurule, kas iet no filtra uz degvielas sliedi - iznāk uz nepareizo pusi un nepietiek garumā.


    Ziņojumu laboja rrobis - Trešdiena, 19.11.2014, 21:31:31
     
    kristaqsDatums: Trešdiena, 19.11.2014, 21:36:31 | Ziņojums # 36
    Major general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 254
    Statuss: Offline
    labs devil

    honda prelude 2.0l 4gen 92gads
    honda prelude 2.0l 5gen 98gads
    honda prelude 2.0l 5gen 98gads(automāts)
     
    ManderiinsDatums: Ceturtdiena, 20.11.2014, 00:47:36 | Ziņojums # 37
    Major general
    Grupa: KLUBA BIEDRS
    Ziņojumu skaits: 264
    Statuss: Offline
    rrobis, Malacis!
    Cepuri nost! smile
    Lai labi kalpo! smile


    Dzer, Brauc, Pievienojies! :D
     
    BigalDatums: Ceturtdiena, 20.11.2014, 13:23:46 | Ziņojums # 38
    Colonel general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 935
    Statuss: Offline
    Good job.
    Un LIELS PALDIES par saderības/nesaderības sarakstu smile




    Ride or Die
     
    mervDatums: Ceturtdiena, 20.11.2014, 23:12:19 | Ziņojums # 39
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Labs darbs!! Tagad viss ir tā kā pienākas, virsbūve skaista un zem kapota ari skaistums (tehniskais smile ).
     
    TumsaDatums: Piektdiena, 21.11.2014, 20:09:04 | Ziņojums # 40
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Apsveicu.

    Operatīvi gan.


     
    dev_hddDatums: Otrdiena, 25.11.2014, 13:05:22 | Ziņojums # 41
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 15
    Statuss: Offline
    nutad tālāk P06/28 un ruļļī. Atceries - EGRa nahrenizēšana šim dzinējam ir obigāta, nav viņš tur vajadzīgs. Saderību/Nesaderību sarkats nav īsti pareizs. Būtu sameklējis H23 pravodku un nečakarējies, sadalītāju iekšas visiem dzinējiem ir vienādas, tāka neizmet savu Fsērijas sadalītāju, pusasis H22 un H23 ir identiskas, ģenerātoru pareizi darīji ka samainīji - vizuāli vienādi, bet strāvas saražo vairāk, pārējie agregāti vienādi - atšķiras tikai stiprinājuma kronšteini pie dzinēja, tagad tikai vajadzēs 282mm bremzes - savādāk apstāties būs tā pagrūšāk. Hmmmm un vaitik tev vajadzīgā degvielas līnija nebij atrodama uz H23A2 crazy ?!?! Ā jā - JDM A/C sūknis ir ar savādāku iznesumu attiecībā pret kloķenes šķivoku, tāka ja saglabāsi A/C būs vajadzīgs JDMe A/C sūknis.

    *Prelude IV gen. H22A LSD JDM, 200hp
    *FR-V '06 N22A1
     
    rrobisDatums: Ceturtdiena, 04.12.2014, 23:49:46 | Ziņojums # 42
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 62
    Statuss: Offline
    man nav AC un šim auto likts arī netiks wink

    kāpēc nav pareizs? čakars kā jau minēju nekāds īsti nemaz nebija, viss smuki savlikts ar gofriņām un tā..
    tas, ka nestāv OEM kronšteinos mani nesatrauc, nav tā, ka pravodka kaut kur ķeras, kūļājas vai grasās aizlidot.

    282mm bremzes ir arī iepirktas, taču gaida siltāku laiku uzinstalēšanai. vispirms sajūga disku jāsamaina.

    bet par to p06 - varbūt skaistajā nākotnē. uz pavasari nedaduz citi tēriņi bez mašīnas plānā wink

    Pievienots (04.12.2014, 22:49:46)
    ---------------------------------------------
    sanāca piedalīties viena portfolio video filmēšanā:
    youtube

     
    devil_666Datums: Svētdiena, 07.12.2014, 09:59:28 | Ziņojums # 43
    Lieutenant general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 788
    Statuss: Offline
    Loti smuki smile

     
    GulbisDatums: Pirmdiena, 22.12.2014, 23:44:12 | Ziņojums # 44
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 63
    Statuss: Offline
    labs projekts ari domāju ko tadu bet vel plus ar turbo biggrin

    kads man var izstastit kur var baut sitos migliniekus ka rrobis ir masinai? tie ir orginal vai piemekleti?


    Stay Luding
     
    rrobisDatums: Ceturtdiena, 09.04.2015, 22:31:47 | Ziņojums # 45
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 62
    Statuss: Offline
    tie ir oriģinālie.

    kādu laiku atpakaļ sanāca piedalīties neliela portfolio video veidošanā:

     
    Meklēšana: