Tumsa | Datums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 00:31:15 | Ziņojums # 1 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| Cik gan ātri, viegli un kādas izmaksas.
Šeit gan tiks apkoptas manas domas par to ka kādreiz, varbūt... Padomi, ierosinājumi - Welcome!!
Informācija tiek smelta interneta dzīlēs, cik gan pareizi vai nē, ceru ka diskusiju laikā vismaz pāris jautājumus atrisināsim.
Tātad: pirmais solis - pats dzinējs!!! Sliecos uz nomaiņu no H22a2 uz H22a7 - (185zs pret 212) lieki 27zs, ja mani matemātika neviļ problēmas H22a2 ir OBD1 bet H22a7 OBD2 - viss risināms, sīkāk kā, diskusijas laikā! varbūt.
Vai ir kas jaudīgāks uz plug&play???
Hondata S300 / P28 jeb P30 kompis, bet varbūt P72? (iespējams likt arī s100 bet starp s100 un s300 ir milzīga atšķirība programēšanā un upgreidot uz jaunāko s100 var tikkai pie oficiālajiem hondatas dīleriem, kas nozīmē, ka 3 mēnešus par projektu var aizmirst.) S200 vairs neražo un nav iespējams dabūt.
Par spiedienu un temperatūras devējiem laikam atsevišķi, to kas patīk.
Par pašu kitu.. JRSC (EP3 kit) jeb Toyota SC14superchardžer kits.. SC14 gan ir novecojis modelis, nedaudz paskaļš un vair netiek laists ražošanā, tāpēc laikam nē....
Ja nu finanses atļauj, tad ieteiktu eaton m90, tik nezinu vai tādu makanu ir iespējams zem haubes ievietot, ir zināms fakts ka slovākijā ir dzīva un ripojoša lude ar Eaton M62, pūtēja novietojums, logu šķidruma bačoka vietā. Ar m90 var uzdzīt viegli 500zs un tas nav gals... Ok, izvēle tā kā būtu.. domājam ko ņemt un lasam tālāk komplektu.
Sprauslas - šeit gan rodas jautājums, cik lielas likt??? Sho vēl neesmu atkodis... EVo 450cc? 550cc RC ??? Eksperti sarosās, ieteikumi par sprauslēm? Protams pastāv tabulas kā aprēķināt, bet pirmais kas nosaka, cik ražīgas sprauslas ir nepieciešamas, tas ir pats kompresors.
degviela: OEM degvielas filtrs, degvielas spiediena dačiks, un ražīgāks degvielas sūknis.
Sīkumi, Hondata ieplūdes blīve, 1,3 bar dzesēšanas sistēmas korķis, u.c.
esmu noguris, acis līp ciet....
Pagaidām viss, info tiks papildināta.
|
|
| |
Modzho | Datums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 02:25:30 | Ziņojums # 2 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Manuprāt, Tev tas superčārdžers vai turbo ir nepieciešami, kā zaķītim stopsignāls vai ezītim futbola zābaki Mainīt dzinēju dēļ pārdesmit zirgiem? Plug&Play supercharger? Kur tādu dabūt? Ja bliez augšā projektu, tad bliez pa nopietno, bet ja nē, tad ko tur ākstīties? H22 dzinējiem ir pieejams pietiekoši daudz "aksesuāru" jaudas palielināšanai, un pat par pieņemamām cenām. Cik zinu, SKUNK2 ieplūdes kolektori ir ļoti labi. Ir labas atsauksmes par AEM degvielas tiltiem. Var paeksperimentēt ar izplūdes kolektoriem. Padod vairāk gaisu un degvielu, samazini svaru, un jauda rokā! Domāju, ka atmosfēriski, H22 dzinēju var pacelt līdz kādiem 270 zirgiem. Ja pat ne vēl vairāk. Un tas jau ir tuvu 300! Un 300 jau ir forši Nu skaties pats! Turās!
P.s. par tiem kompjiem- man kaut kā neivieš uzticību tie OBD1 "homemade lodējumi", kurus var iegādāties visās malās. AEM Engine Management System priekš Honda Prelude- lūk tā ir tēma. Tiesa gan, cena bij sākot no pusotra kluča dolāros.
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |