Sporta gaisa filtra kopšana
|
|
Modzho | Datums: Piektdiena, 11.07.2014, 23:45:01 | Ziņojums # 1 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Par sporta gaisa filtru izmantošanu domas dalās. Nereti dzirdu cilvēkus sakām, ka tie tikai piedrazo dzinēju, jo laiž cauri smiltis utt. Tas tā var būt, ja filtru nekopj un lieto nepareizi. Sporta filtrs jau pirms uzlikšanas ir jāapstrādā ar speciāli tam paredzētu gaisa filtru eļļu (parasti nopērkama flakonos). Ja uzliksi nesaeļļotu filtru- tā mūžs būs krietni īsāks par parasto paneļa tipa papīra filtru, jo filtrejošā materiāla poras ātri "aizraus ciet", un jēgas no tāda filtra nebūs nekādas. Tas arī vairs nebūs atjaunojams. Bet ja filtrs ir saeļļots, visi netīrumi, smiltis un "lidoņi" salīp pie eļļas, un atliek filtru izskalot siltā ūdenī, un tas atkal ir kā jauns. Proti- eļļa kopā ar netīrumiem, viegli noskalojas nost. Apstrādā filtru no jauna, un droši turpini to lietot! Svarīgi- nav vajadzības un pat nav ieteicams aiztikt filtra materiālu ar rokām, jo to ir ļoti viegli sabojāt. Arī pie mazgāšanas nevajag izmantot tur birstes vai gaisa kopresoru- tas filtru sabojās, viens-divi! Pats vasaras periodā filtru mazgāju 2 reizes 3 mēnešos. Ziemas periodā to daru retāk- reizi 3 mēnešos, jo gaisā nav tik daudz putekļu un filtrs tik ātri nepiegružojas. Man ir Green sporta filtrs, kuru lietoju jau vairāk kā 2 gadus. Šodien noņemot filtru, ar pirkstu pārbaudīju ieplūdes caurues iekšpusi- nebija tur ne smilšu, ne citu netīrumu, tāpēc runa par to, ka sporta filtri ir neefektīgi, ir tikai mīts. Protams, ar noteikumu, ja tie tiek pareizi kopti. Ko tad īsti sporta filtrs dod? Jaudu? Skaņu? Sporta filtrs ļauj vieglāk elpot dzinējam- tas nu ir fakts, bet viens pats tas jūtamu jaudas pieaugumu nedos. Dzinēja tonis gan būs ausīm tīkamāks, bet ja gribi jaudas pieaugumu, nomaini ieplūdes/izplūdes kolektorus pret sporta kolektoriem- tad arī sporta filtrs piedos dzinējam dažus "skrejošos". Lai veicas!
Pirms Skalošana Pēc Šo gaisa filtru eļļu nopirku par 10 latiem. Ar šādu flakonu pietiek 2 gadiem (ja pat ne vairāk) Svarīgi ir, pēc mazgāšanas, filtram ļaut nožūt. Un pēc apstrādes, jāļauj eļļai iesūkties filtra materiālā, citādi tas var novest pie MAF sensora jeb gaisa masas mērītāja bojājuma.
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
kilobaits | Datums: Sestdiena, 12.07.2014, 23:18:23 | Ziņojums # 2 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 33
Statuss: Offline
| Derētu uztaisīt sadaļu - DIY;Dari pats vai kaut ko tml.
Honda Prelude 1999.g. F20A4
|
|
| |
as-latgalits | Datums: Sestdiena, 12.07.2014, 23:57:46 | Ziņojums # 3 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 39
Statuss: Offline
| Ja jau runa iet par sporta gaisa filtru, vai tad pēc viņa nav jāuzstāda otrs gaisa kondensāta filtrs?
|
|
| |
kristaqs | Datums: Svētdiena, 13.07.2014, 10:16:59 | Ziņojums # 4 |
Major general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 254
Statuss: Offline
| as-latgalits, kur tad vins kondensatu nems?
honda prelude 2.0l 4gen 92gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads(automāts)
|
|
| |
as-latgalits | Datums: Pirmdiena, 14.07.2014, 00:04:35 | Ziņojums # 5 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 39
Statuss: Offline
| kristaqs, nu cik es esmu dzirdējis kau caur sporta filtru sūcas cauri ūdens īpaši braucot lietū
|
|
| |
kristaqs | Datums: Pirmdiena, 14.07.2014, 00:46:36 | Ziņojums # 6 |
Major general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 254
Statuss: Offline
| as-latgalits, ta ari ir, bet tas jau ir udens ne kondensants, kad ari mazga masinu, list ieksa gar sparniem, vai ari gar lukturiem, tadel es filtru parvietoju, ta lai udens nekadigi netiek klat, nezinu kadel modzho tur vinu sana..... un man zinamie cilveki vinu tira ik pec 1 tukstoti km, tostarp es ari!
honda prelude 2.0l 4gen 92gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads(automāts)
|
|
| |
Tumsa | Datums: Pirmdiena, 14.07.2014, 01:00:42 | Ziņojums # 7 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| kristaqs, pēc 1k kilometriem??? Jeb pēc 10k? Ja es braucu ar auto, tad man 1kkilometri sanāk 3-5dienas ((( Tas sanāktu divas reizes Liepaja-riga. Modz tur vinju lai maksimali tiktu klat aukstais gaiss, par cik vinjam nav cold air fitra un nav ari pagarinajuma lai ielaistu vinju arka.
|
|
| |
kristaqs | Datums: Pirmdiena, 14.07.2014, 05:36:46 | Ziņojums # 8 |
Major general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 254
Statuss: Offline
| Tumsa, nu man 1k ir apmeram 2 nedelam! vinjs ta pat uzsilst, liec kur gribi, nu ja vienigi ievada arka! un modzo gadijuma pie kartigas mazgasanas, vai lietus lisanas udens tiek sana pie filtra klat!
honda prelude 2.0l 4gen 92gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads honda prelude 2.0l 5gen 98gads(automāts)
|
|
| |
Modzho | Datums: Pirmdiena, 14.07.2014, 16:07:02 | Ziņojums # 9 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Quote kristaqs ( ) modzo gadijuma pie kartigas mazgasanas, vai lietus lisanas udens tiek sana pie filtra klat! kristaqs, kas, Tavuprāt, ir "kārtīga mazgāšana"? Karcheris? Ja nepamanīji, mana auto filtra priekšgals ir noslēgts. Tā ir vieta, kur ūdens var piekļūt visvairāk. Cik esmu braucis pa lietu, peļķēm, kā arī "kārtīgi mazgājis" mašīnu, nekad problēmu nav bijis. Ja ūdens ir ticis cauri filtram, to ļoti labi var redzēt ieplūdes caurules iekšpusē (ir redzami nosēdumi). Man tādu nav. Ja filtrs ir pietiekoši apstrādāts, tad ūdens nemaz tik viegli tam cauri netiek. To var pārbaudīt pie filtra mazgāšanas. Kad pirmo reizi iemērc filtru ūdenī, redzams, ka ūdens tajā "laužas" ar spēku, un tas piepildās tik pēc laiciņa, jo tā eļļa ūdeni atgrūž. Tā kā es ar savu preludi upes un ezerus neforsēju, vajadzību pēc tā ūdens novadītāja neredzu. Kad uzlikšu Cold Air Intake, tad gan apsvēršu domu par tāda iegādi, jo ieplūdes gofru vilkšu priekšējā bamperī- tur, kur paredzēta vieta migliniekam. Quote kristaqs ( ) man zinamie cilveki vinu tira ik pec 1 tukstoti km, tostarp es ari! Tik bieži mazgāt filtru ir bezjēdzīgi. Gluži pretēji- tā Tu tikai samazini tā kalpošanas laiku, jo ūdens uz filtra materiālu nekādu labo ietekmi neatstāj. Turklāt, pēc tik īsa laika, filtra efektivitāte praktiski nav samazinājusies, ja vien ilgstoši "nespridzini" ar 2.-3. robu uz 5k rpm pa grants ceļu Quote kristaqs ( ) vinjs ta pat uzsilst, liec kur gribi, nu ja vienigi ievada arka! Nekas tur neuzsilst. Ja nav Cold Air Intake, tad vieta starp akumulatoru un spārnu, sporta filtram ir vispiemērotākā, jo akumulators ar savu boxu pietiekoši atdala filtru no motortelpas (it īpaši no superkarstā izplūdes kolektora), un ieplūdes gaisa temperatūras atšķirība ir vērā ņemama. Turklāt, esmu "izravējis" no bampera sāna visu to oriģinālo gaisa ieplūdes sistēmu ar visiem vakuuma vārstiem, un tgd tur ir tukšums, tāpēc aukstāka gaisa piekļuve filtram tā nopietni vairs netiek kavēta. Tai pat laikā, apakšpārns pasargā filtru no tiešas saskares ar ūdeni. Protams, nav gluži tas, kas CAI, bet ja man jāizvēlas starp, šad tad apšļakstītu filtru, kurš uzņem aukstāku gaisu vai sausu filtru, kurš sūc karstu gaisu, kā rezultātā pieaug degvielas patēriņš un ir jūtams jaudas zudums, es viennozīmīgi, izvēlos pirmo variantu. Protams, katrs dara kā grib un kā uzskata par pareizu. Nekā personīga- es tikai dalos pieredzē Lai viss izdodas!
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |