[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    F20A4- 170HP
    FreakK20A2Datums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 03:09:50 | Ziņojums # 1
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 78
    Statuss: Offline
    http://www.youtube.com/watch?v=QnEulnOMG2A
    Ie4ekojam video tur itka neliels apraksts par to kas ap projektu vai tas vispar ir reāli ar F20A4 uzvilkt lidz pat 170 hp?
    Interesē pamēģināt vai tada lieta strādā, bet interesē ko domā citi?
     
    DeluxDatums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 09:47:09 | Ziņojums # 2
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    FreakK20A2, Nav īsti nozīmes tādam hibrīd projektam. Vienkārši uz to skatoties tika palielināts dzinēja tilpums no 2.0 uz 2.2 un + ielikti H22 virzuļi.
    Vieglāk būtu ielikt H23, ja nemaldos jauda 160hp, 10hp šur vai tur uz ceļa tā pat nepajutīs. Kā arī tāds f22 bloks nemētājas uz katra stūra.

    Ja grib spīdzināt f20 dzinēju, tad turbīna ir vienīgais risinājums.
    Bet gala rezultātā +/- būs tas pats kas H22.
    Un te atkal nākamais punkts H22 būs lētāk kā turboprojekts (ja netaisa pats).

    Tātad summējam visu kopā. Vislabākā lieta ko izdarīt ar F20 ir izmest to svalkā un vietā ielikt H22 biggrin


    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi

    Ziņojumu laboja Delux - Ceturtdiena, 31.01.2013, 09:49:58
     
    FreakK20A2Datums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 10:47:09 | Ziņojums # 3
    Lieutenant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 78
    Statuss: Offline
    Sk TNX par viedokli!
     
    edy333Datums: Piektdiena, 01.02.2013, 18:33:02 | Ziņojums # 4
    Lieutenant general
    Grupa: KLUBA BIEDRS
    Ziņojumu skaits: 712
    Statuss: Offline
    Principā ar H23 galvas palīdzību to pašu varētu panākt, tik ļoti iespējams, ka no F sērijas galvu būtu vieglāk uzstellēt nekā no H sērijas
    Tas ir DOHC spēks smile
    Projekts interesants smile


     
    reinsDatums: Sestdiena, 02.02.2013, 17:18:48 | Ziņojums # 5
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 164
    Statuss: Offline
    Kad man vēl bija Prelude ar f20a4, biju vienīgais gribētājs uzlabot to pašu 2.0 nevis likt h22a

    ātrākais veids ir h23a3 galvas, ar ieplūdi, izplūdi, pravotka un kompi uzlikt uz F20A4 motoru! iegūst kkur 150-160zs un tiešām tad sanāk DOHC spēks...

    cilvēks kas to izdarījis ir Marco no lietuvas..atrakstīja man šādu vēstuli
    Code

    As far as I know all H23 heads (A, A1, A2, A3) are the same, and they all fit to F series block. Intake and exhaust manifolds also fits F engines (except F22Bx engines!). For my swap I used H23 intake and exhaust manifolds.
    The only modification required for this swap is to put some sealant in one oil passage on the head, because F series block doesn't use this one (you will see it very clearly when you put F series head gasket on H23 head).

          For this swap you need:
          Complete H23 head
          H23 timing belt
          H23 crankshaft gear
          Exhaust and intake manifolds are optional, you can use yours or H23.

    For my swap I used F20A4 head gasket, because it is right thickness, but you need to drill two extra holes (for coolant) in it.


    te sīkāks apraksts par to manu procesu, principā es biju gatavs to darīt, bet viss apstājās kad auto pēkšņi pārdevu...

    http://hondaclub.lv/forums....f7a7931

    bet principā, bezjēdzīga skrūvēšana...jo nu tgd kad auto ir ar 200++ zirgiem, tad vēl sajūta ka vajg vēl...taka pēc tiem 20-30zs nav jēga dzīties...


    Bija HP4 nu jau Audi b5

    Remonte Auto


    Ziņojumu laboja reins - Sestdiena, 02.02.2013, 17:19:18
     
    edy333Datums: Ceturtdiena, 07.02.2013, 13:21:25 | Ziņojums # 6
    Lieutenant general
    Grupa: KLUBA BIEDRS
    Ziņojumu skaits: 712
    Statuss: Offline
    man ir auto ar 194 kw un arī jau ir par maz smile

     
    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Meklēšana: