F20A4- 170HP
|
|
FreakK20A2 | Datums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 03:09:50 | Ziņojums # 1 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 78
Statuss: Offline
| http://www.youtube.com/watch?v=QnEulnOMG2A Ie4ekojam video tur itka neliels apraksts par to kas ap projektu vai tas vispar ir reāli ar F20A4 uzvilkt lidz pat 170 hp? Interesē pamēģināt vai tada lieta strādā, bet interesē ko domā citi?
|
|
| |
Delux | Datums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 09:47:09 | Ziņojums # 2 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 388
Statuss: Offline
| FreakK20A2, Nav īsti nozīmes tādam hibrīd projektam. Vienkārši uz to skatoties tika palielināts dzinēja tilpums no 2.0 uz 2.2 un + ielikti H22 virzuļi. Vieglāk būtu ielikt H23, ja nemaldos jauda 160hp, 10hp šur vai tur uz ceļa tā pat nepajutīs. Kā arī tāds f22 bloks nemētājas uz katra stūra.
Ja grib spīdzināt f20 dzinēju, tad turbīna ir vienīgais risinājums. Bet gala rezultātā +/- būs tas pats kas H22. Un te atkal nākamais punkts H22 būs lētāk kā turboprojekts (ja netaisa pats).
Tātad summējam visu kopā. Vislabākā lieta ko izdarīt ar F20 ir izmest to svalkā un vietā ielikt H22
Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
Ziņojumu laboja Delux - Ceturtdiena, 31.01.2013, 09:49:58 |
|
| |
FreakK20A2 | Datums: Ceturtdiena, 31.01.2013, 10:47:09 | Ziņojums # 3 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 78
Statuss: Offline
| Sk TNX par viedokli!
|
|
| |
edy333 | Datums: Piektdiena, 01.02.2013, 18:33:02 | Ziņojums # 4 |
Lieutenant general
Grupa: KLUBA BIEDRS
Ziņojumu skaits: 712
Statuss: Offline
| Principā ar H23 galvas palīdzību to pašu varētu panākt, tik ļoti iespējams, ka no F sērijas galvu būtu vieglāk uzstellēt nekā no H sērijas Tas ir DOHC spēks Projekts interesants
|
|
| |
reins | Datums: Sestdiena, 02.02.2013, 17:18:48 | Ziņojums # 5 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| Kad man vēl bija Prelude ar f20a4, biju vienīgais gribētājs uzlabot to pašu 2.0 nevis likt h22a
ātrākais veids ir h23a3 galvas, ar ieplūdi, izplūdi, pravotka un kompi uzlikt uz F20A4 motoru! iegūst kkur 150-160zs un tiešām tad sanāk DOHC spēks...
cilvēks kas to izdarījis ir Marco no lietuvas..atrakstīja man šādu vēstuli Code As far as I know all H23 heads (A, A1, A2, A3) are the same, and they all fit to F series block. Intake and exhaust manifolds also fits F engines (except F22Bx engines!). For my swap I used H23 intake and exhaust manifolds. The only modification required for this swap is to put some sealant in one oil passage on the head, because F series block doesn't use this one (you will see it very clearly when you put F series head gasket on H23 head).
For this swap you need: Complete H23 head H23 timing belt H23 crankshaft gear Exhaust and intake manifolds are optional, you can use yours or H23.
For my swap I used F20A4 head gasket, because it is right thickness, but you need to drill two extra holes (for coolant) in it.
te sīkāks apraksts par to manu procesu, principā es biju gatavs to darīt, bet viss apstājās kad auto pēkšņi pārdevu...
http://hondaclub.lv/forums....f7a7931
bet principā, bezjēdzīga skrūvēšana...jo nu tgd kad auto ir ar 200++ zirgiem, tad vēl sajūta ka vajg vēl...taka pēc tiem 20-30zs nav jēga dzīties...
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
Ziņojumu laboja reins - Sestdiena, 02.02.2013, 17:19:18 |
|
| |
edy333 | Datums: Ceturtdiena, 07.02.2013, 13:21:25 | Ziņojums # 6 |
Lieutenant general
Grupa: KLUBA BIEDRS
Ziņojumu skaits: 712
Statuss: Offline
| man ir auto ar 194 kw un arī jau ir par maz
|
|
| |