par eļļu
|
|
themarchello | Datums: Pirmdiena, 26.01.2009, 18:17:17 | Ziņojums # 16 |
Grupa: Dzēstās
| es ar leju 10W40 MOTUL. p.s. Pazīstams speciālists izteica savu viedokli un ieteica pamēģināt vinja piedāvāto eļļu. nākamajā eļļas maiņā buus jaanocheko.. takaa iespeejams, ja pasham patiks vareesim dabuut TO eļļu ar atlaideem...
|
|
| |
edy333 | Datums: Pirmdiena, 26.01.2009, 21:55:42 | Ziņojums # 17 |
Grupa: Dzēstās
| ai...kriize...ja par velti tad jā, bet citādi... jādomā par kāzām...tur jau nauda ripos... starpcitu man viens draugs passatam lej 0w40 tas nekas ,ka tā ella maksā tik pat cik tas autiņš
|
|
| |
Slondze | Datums: Pirmdiena, 25.05.2009, 22:28:53 | Ziņojums # 18 |
Grupa: Dzēstās
| Bija man pārlasīts H23 motors - gredzeni, šāles. Piebraucu tā ļoti maigi, nevairāk par 3K apgrieziniem. Arī pēc nobrauktiem 10K km eļļa zuda kosmisko ātrumos, 1L uz 1000km, bet nekas nedūmoja un nekur nesuloja. Mēģināju gan sintētiku gan pussintētiku. Domāju, ka gredzeni bija sūdīgi, maksāja 50Ls, viens gudrs cilvēks teica, ka baigie djošaki. Vēl kaut kur lasīju, ka daudz kas atkarīgs no tā kā piebrauc motoru. Ja piebraucot baigi maigojas tad arī eļļu ēdīs daudz. Āķis slēpjas tajā, ka maigi piebraucot nerodas vajadzīgais spiediens no gredzeniem uz silindra sieniņām un tur eļļa netiek kārtīgi noslaucīta nost un tā pamazām piecepjas un ar to arī cauri, tas motors ēdīs eļļu vienmēr. Ja gadīsies atkal kādu motoru pārjaukt, tad atļaušos to piebraukt nedaudz brutālāk . Protams, saprāta robežās
|
|
| |
edy333 | Datums: Pirmdiena, 25.05.2009, 22:38:59 | Ziņojums # 19 |
Grupa: Dzēstās
| hē, šitā laba infa
|
|
| |
screwy | Datums: Pirmdiena, 25.05.2009, 23:07:19 | Ziņojums # 20 |
Grupa: Dzēstās
| sito ar biju dzireejis, tika ilgi diskuteets, ka tas vareetu taa buut, bet biki neatbilst logikai, tad jaunaam mashiinaam ar buutu taada pati probleema, vaine?
|
|
| |
Slondze | Datums: Pirmdiena, 25.05.2009, 23:22:21 | Ziņojums # 21 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (screwy) sito ar biju dzireejis, tika ilgi diskuteets, ka tas vareetu taa buut, bet biki neatbilst logikai, tad jaunaam mashiinaam ar buutu taada pati probleema, vaine? biggrin Atkal no vienas "tantes" dzirdēju, ka rūpnīcā visus motorus normāli iegriež, tipa piebrauc, un tikai tad liek iekšā. Nez vai rūpnīcā motoru saliek un pirmais, kas iedarbina motoru ir jaunais īpašnieks. Vēl arī tas, ka rūpnīcā saliktā motora detaļas ir tik precīzas, ka tur nekādu piebraukšanu nevajag. Šī ir viena no tām lietām, kuru nepamēģinot gudrs netiksi
|
|
| |
screwy | Datums: Pirmdiena, 25.05.2009, 23:44:59 | Ziņojums # 22 |
Grupa: Dzēstās
| tas gan kursh taisa kapitaalo driizumaa?
|
|
| |
edy333 | Datums: Otrdiena, 26.05.2009, 08:09:40 | Ziņojums # 23 |
Grupa: Dzēstās
| es, bet mopēdam rīga 7 tur visu mūžu jābrauc mierīgi....neatkarīgi vai piebrauc vai nē :d
|
|
| |
screwy | Datums: Otrdiena, 26.05.2009, 08:45:58 | Ziņojums # 24 |
Grupa: Dzēstās
| Tam mopeedam starp virzuli un cilindru batonu vareeja aizbaazt tam jau vienalga
|
|
| |
edy333 | Datums: Otrdiena, 26.05.2009, 18:20:23 | Ziņojums # 25 |
Grupa: Dzēstās
| gluži jau nē, bet nu gandrīz
|
|
| |
sparky | Datums: Otrdiena, 26.05.2009, 21:10:21 | Ziņojums # 26 |
Grupa: Dzēstās
| tada pati problema ar to ellu zem minimala nekrit
|
|
| |
screwy | Datums: Otrdiena, 26.05.2009, 21:28:15 | Ziņojums # 27 |
Grupa: Dzēstās
| Nu diivaini gan, ja taa ellja sadeg, tad toch buutu traki jaaduumo. Mosh kkas ar kartera ventilaaciju? Ir gadiijies ja kkur kkas aizseeree tad caur turieni tiek dziita ellja, bet taapat buutu jaaduumo, jo uz kolektoru tak taapat aiziet. Pirmkaart vajag pameeriit kompresiju, jo ja gredzeni buus nodilushi tik taalu lai ellju baigi laistu garaam tad kompresijai ar jaabuut zemai!
|
|
| |
edy333 | Datums: Trešdiena, 27.05.2009, 18:37:53 | Ziņojums # 28 |
Grupa: Dzēstās
| nu nevar tur nekas baigi mistisks būt. vai nu rij, vai nu tek vai nu nerij un netek nemaz.! ja tek, tad tek gar kādu blīvslēgu, saļņiku utt, sauc kā gribi, bet palūri kārtīgi... ja rij, tad var būt un var nebūt dūmi.... principā noraujot gaisafiltra trubu no iepluudes kolektora jau var redzēt kas tur darās, ir tur eļļains vai nav? ja ir ellains, tad tas motors jau savu nokalpojis jo kartera ellainās atgāzes iet pataisno motorā iekšā....
|
|
| |
WhiteAngel | Datums: Ceturtdiena, 28.05.2009, 16:42:39 | Ziņojums # 29 |
Grupa: Dzēstās
| Nju peec Autodata vispaar 10w40 ir standarta bet labaak jau taa kaa mums te laiks Latvijaa mainaas tad iegaazu 15w40 .. bija rakstiits ka dazhaadu laikapstaaklju liidz ar to gaisa temperatuuru. man viss straada tad jau arii Tev Edij straadaas Bet nu .. man eljas zudumi radaas tikai taadeelj ka viens lohs liekot iekshaa jauno motoreli pamaniijaas veco sapliisusho kartera un arii varstu vaaka bliivi uzmaukt atpakalj un ar karstumizturiigo silikonu nokjepeet. Tagad jau viss kaa naakas
|
|
| |
edy333 | Datums: Ceturtdiena, 28.05.2009, 18:46:12 | Ziņojums # 30 |
Grupa: Dzēstās
| nu bet taa nav vismaz mistika man jau likās nez kāpēc, ka 5w40 ir tā laikapstākļiem piemērotākā...jo viņa ir šķidrāka un ziemā savu šķidrību saglabā arī pie lieliem mīnusiem, kas nozīmē to , ka viss labāk eļļojas.. tai eļļai piemīt augstāka viskozitāte...-tip eļļa ilgāk saglabā savas īpašības.... ja 10w40 jāmaina pēc 10000 tuukst km, tad 5w40 jāmaina pēc 15 tuukst
|
|
| |