par eļļu
|
|
edy333 | Datums: Trešdiena, 21.01.2009, 19:34:12 | Ziņojums # 1 |
Grupa: Dzēstās
| baigais kveščens. es nespēju izprast.ir tā, ka pielejot max eļļaas līmeni...diezgan neilgā laikā tā vnk kkur noslīd līdz minimālajam. nav nevienas noplūdes. pirms neilga laika tika nomainīti vārstu blīvslēgi, kloķvārpstas blīvslēgs utt...bet tikliidz ir minimaalais taa zemaak wairs nekriit...
|
|
| |
edis | Datums: Sestdiena, 24.01.2009, 12:30:17 | Ziņojums # 2 |
Grupa: Dzēstās
| sadeg taa elja kas ir ielieta par daudz!
Ziņojumu laboja edis - Sestdiena, 24.01.2009, 12:31:11 |
|
| |
edy333 | Datums: Sestdiena, 24.01.2009, 13:41:57 | Ziņojums # 3 |
Grupa: Dzēstās
| nu bet gredzeni arii laiku atpakalj mainiiti...newr buut, ka sadeg.
|
|
| |
mundis666 | Datums: Sestdiena, 24.01.2009, 13:58:15 | Ziņojums # 4 |
Grupa: Dzēstās
| nu tas atkarigs ari ka tu mainiji varstu blivslegus.1ja maina blivslegus tad ir jataisa galvai kapitalais remonts tas ir.jamaina ari varstu vadiklas un labakaja gadijuma ari varsti.citadi tam visam nav nekada diza jega.un vel ja tika mainiti gredzeni tad jau bij kads iemesls??jo kemer gredzeni piedils pie cilindria ari var pateret ellu.un ja motoramir iedilums ta ar gredzenu mainu nekas nebus lidzets.ta bus tikai izsviesta nauda veja.
|
|
| |
edy333 | Datums: Sestdiena, 24.01.2009, 20:24:11 | Ziņojums # 5 |
Grupa: Dzēstās
| motora-cilindru nodilums tika pārmērīts ar mikrometru...aukstākajā un viduspunktā-tas ir tur, kur gredzeni neskar un tur kur patstaaviigi berzee-nemaz tik liels nodilums nebija...gredzeni tikai mainīti, jo šis tas man nepatika...teiksim kā tas , ka eļļu jālej tikpat cik benzīnu....tas, ka galvaa bija 2 plaisas... un dzesēšanas trubas ar lielu blīkšķi noleca nost brīdī kad tika vairāk sagāzēts. tad vārstu gumijas mainiju līdz ar galvas maiņu...jauna galva, jaunas gumijas un tika slīpēti vārsti... ...visam būtu jābūt normas robežās..bet neizprotu kur pazūd, jo noplūdes nav...vienīgi toč..izdeg ...
|
|
| |
edis | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 11:24:54 | Ziņojums # 6 |
Grupa: Dzēstās
| nu tad cik esi piebraucis tomotoru peec taam visaam izvirtiibaam ko izdariiji ar vinju?pabraukaa veel un tad skaties,visdriizaak jau ka sadeg,tapat kaa ielejot virs max izdeg taa liekaa ja jau zem min nekriit tad jau normaali!
|
|
| |
mundis666 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 11:50:27 | Ziņojums # 7 |
Grupa: Dzēstās
| cik saprotu ir bijis parkarsets motors no tava teikta.tas ari tad bus normali ka tev pazud ella.cik vari nobraukt kamer nokrit uz mazo limeni??un kadu elu tu lej??varu ieteikt liet elu ar mazaku viskozitates skaitli.tas ir5v40 vai ari 0v40.tas sad tad lidz.tiri no pieredzes varu ieteikt.
|
|
| |
edis | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 12:00:21 | Ziņojums # 8 |
Grupa: Dzēstās
| esmu sapratis ka nolietotaakam motoram ieteicams liet biezaaku elju,tb 10w40,bet jaunaakiem un ne tik nolietotiem var 5w40 vai 0w40,jo nolietotam motoram izspiediis to skidraako aaraapar mikroplaisaam,mosk ne taa saprotu to visu
|
|
| |
mundis666 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 12:24:32 | Ziņojums # 9 |
Grupa: Dzēstās
| nu tiri teoretiskki varetu ta but.bet pac pameginaju man bij mazda kas elu mileja pateret.man ari ieteica pameginat es ieleju un ta elas esana pazuda.es vienkarsi domaju ka vina vieglak un atrak noslaukas ar gredzeniem no cilindra un lidzarto nav ari ko sadezinat.
|
|
| |
edis | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 12:30:55 | Ziņojums # 10 |
Grupa: Dzēstās
| nu no taada viedoklja taa vareetu buut bet,nezinu kas buus ja vinjsh ielies 0w40 savaa 1993gada motorinjaa,saaks suloties visdriizaak,kaadreiz braukaaju ar audi 1989 gada,un par 5w 40 tas motors pat domaat nevareeja
|
|
| |
mundis666 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 13:45:34 | Ziņojums # 11 |
Grupa: Dzēstās
| nu katra zina ja bus kadi blivslegi beigti tad ja ,bet citadi vajadzetu bus labi.
|
|
| |
edy333 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 15:53:03 | Ziņojums # 12 |
Grupa: Dzēstās
| tā pārkarsēts bij jā... bij pilnīgi gredzeni iecepušies virzuļos...nu iekšā motorā leju 5w40 nu un ja grib lai ir max līmenis, tad ik pēc apmēram 600 km jāpielej kkur vairāk kā puslitrs...nu nu jau nobraukti kādi 20 tūkst pēc remonta. piebraucu apmēram 500 km... ja nebūtu krīze, tad jau būtu iecēlis v-tec, bet parcik darba naw, tad jāsapņo tālāk...un jābrauc ar to kas ir... domāju, ka blokā eļļas kanālā ir kāda plaisa uz cilindru...kgan dūmošanas nav..vsp piekāst šito motoRu.. Pievienots (25.01.2009, 15:46:32) --------------------------------------------- pieņemu kā dāvinājumu no kāda f20a4 blokkarteri labā stāvokli..? moš kādam mājās mētājas? Pievienots (25.01.2009, 15:53:03) --------------------------------------------- Labāks protams ir 5w40, efektivitāte ir vienlīdz laba tik ne pie lielākām temperatūras amplitūdām. Cik zinu pēc tabulas, tad pie -30grādiem 10w40 paliek jau kristālisks vai jau ievērojami biezāks, kur sekas - grūtāk un ilgāk būs mašīnu piešķilt, bet 5w40 vēl saglabās savas īpašības tādā temperatūrā. Tādēļ starpība ir arī cenās.
Ziņojumu laboja edy333 - Svētdiena, 25.01.2009, 15:54:16 |
|
| |
mundis666 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 18:06:17 | Ziņojums # 13 |
Grupa: Dzēstās
| nu jaa.tad vis skaidrs.ta motors ir vienkarsi japarcaulo jo ja tagad nonemtu galvu un parmeritu ar mikrometru tad mati celtos stavus.plaisu jau nav tad tev dzesesanas sistema ietu kopresija,bet cilindri ir atlaidusies gan un virzuli jau ari katigi dabijusu pa muguru.nu ko japacies viekarsi.
|
|
| |
edy333 | Datums: Svētdiena, 25.01.2009, 20:50:09 | Ziņojums # 14 |
Grupa: Dzēstās
| neatmaksājas pārčaulot :d tad jau labaak kaadu 2.2 vtec uztaisiit
|
|
| |
arturs001 | Datums: Pirmdiena, 26.01.2009, 18:13:41 | Ziņojums # 15 |
Grupa: Dzēstās
| Man ir F20 dzinejs,tikai siksnas jamaina,jo ir partrukusas.Nezinu kas ar varstiem,jo vala neesmu veris.Varu notirgot pa kadiem 50 Ls
|
|
| |