Kaut kas ar motoru
|
|
kapa | Datums: Piektdiena, 29.10.2010, 18:35:19 | Ziņojums # 1 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| Pasakiet lūdzu kas varētu būt. Divas dienas pēc kārtas a/m noslāpa vienkārši rūcot uz vietas. Pēc tam iedarbināt var bet griezt vajag kādu laiku. Šodien iedarbinu un parādas ka motora kļūda un apgriezieni krīt gandrīz uz nulli. Pabraucu kādu gabaliņu noslāpēju kļūdu vairs nemet, bet kad uzgāzē, tad apgriezieni nokrīt atkal uz 0 un atgriežas normālā pozīcijā. Braucot un turot sajūgu apgriezieni visu laiku gandrīz ir uz tās nulles.
|
|
| |
edy333 | Datums: Piektdiena, 29.10.2010, 22:04:09 | Ziņojums # 2 |
Grupa: Dzēstās
| nolasi kļūdu... ja nezini kā to dara, tad youtubee kautvai ieraxti kādus atslēgvārdus saistībā ar preludi un check engine.. pilns nets... tad pasaki kāds kods, tad arī varēsi palīdzēt.. citādi kafijas biezumos tgd nevaram izziileet...
|
|
| |
kapa | Datums: Pirmdiena, 01.11.2010, 19:00:00 | Ziņojums # 3 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| nolasīju kļūdu. Bija tikai 4 īsi mirgojoši signāli. Tātad cik noprotu tā ir 4 kļūda - CKP Sensor (Crankshaft Position Sensor). Kāds nevar pateikt kur īsti viņš atrodas un kā izskatās. Varbūt varat atsūtīt bildi. Paskatījos manuāli bet neko neatradu. Vai nu kaut kas ar kompi vai PDF failu. Nestrādā search
Ziņojumu laboja kapa - Pirmdiena, 01.11.2010, 19:08:46 |
|
| |
edy333 | Datums: Otrdiena, 02.11.2010, 10:47:03 | Ziņojums # 4 |
Grupa: Dzēstās
| kautkam jau vienreiz bij šī problēma, galā tika atklāts, ka 2.0 nemaz tā sūda nav... vaina laikam bij aizdedzes sadalītājā... hola devējs vai kas tml...
|
|
| |
kapa | Datums: Otrdiena, 02.11.2010, 15:41:30 | Ziņojums # 5 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| Nevaru nekur atrast aizdedzes sadalītāju. It kā esot Elšņos bet pa 60Ls. Vai kāds nezin no kurām vēl a/m var derēt 2.0 motoram?
|
|
| |
haribo_lacic | Datums: Otrdiena, 02.11.2010, 16:39:12 | Ziņojums # 6 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 156
Statuss: Offline
| elkšnus,izsvītro no normālo iestāžu saraksta,tur cenas ir aizķērušāk kkur treknajos gados.. 60 LS normālā gadījumā vajadzētu ar 30 ls pietikt meklē pēc dzinēja koda - F20a4(piem.),kurš nak gan 4 gan 5gen ludēm vai F20z# - tas ir akorda dzinēja kods,bet motori praktiski neatšķirās,tapēc der sadalītājs arī no akordiem Pievienots (02.11.2010, 16:39:12) --------------------------------------------- labāk ieliec 'pērku' sludinājumu šajā forumā un šajā--> http://www.hondaclub.lv/forums/viewforum.php?f=12 ,, iespējams paveiksies
Wheel gap is like a vagina… The more fingers you can fit in there, the worse it is
Ziņojumu laboja haribo_lacic - Otrdiena, 02.11.2010, 16:36:25 |
|
| |
kapa | Datums: Otrdiena, 02.11.2010, 18:46:05 | Ziņojums # 7 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| Ieliku sludinājumu hondaclub. Paziņa bija aizbraucis uz elkšņiem jau piedāvāja pa 50 Ls. Visus šrotus šodien apzvanīju, pusei nav un otriem kaut kādi kas neder. Nenormāls deficīts Starp citu kapēc nedeg vairs Check engine lampiņa? vienu reizi dega un viss
Ziņojumu laboja kapa - Otrdiena, 02.11.2010, 21:20:58 |
|
| |
reins | Datums: Trešdiena, 03.11.2010, 00:02:07 | Ziņojums # 8 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| Man bija tas joks ar Hola devēju...bija arī tikai 4 kļūda...tikai motors strādāja avārijas režīmā, respektīvi negāja ātrāk par 90kmh un necēla augstāk par 3.5k RPM! atrisinājums tiešām sadalītājā...un par to PALDIES bija edy333 par saldajām cenām!
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
|
|
| |
edy333 | Datums: Trešdiena, 03.11.2010, 09:58:06 | Ziņojums # 9 |
Grupa: Dzēstās
| ja esi aķi vienojis nost, tad nedegs kameer atkal saaksi braukt... bet vispaar ne no šā ne no tā nemēdz beigt degt...jo kļūdu tikai manuāli var nodzēst... respektīvi vai nu aķi novienojot, vai nu drošinātāju izņemot... labāk jau gan uzjautā kādam 2litrīgās preludes īpašniekam lai aizdod tev aizdedzi pamēģināt... citādi nopirksi un ja nu galā izradā neejoša... jā man vienu laiku bija 3komplekti ar viņām, visas saldi izpārdevu
|
|
| |
kapa | Datums: Trešdiena, 03.11.2010, 09:58:34 | Ziņojums # 10 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| Šodien iesēdos a/m un viņa tur apgriezienus ideāli. Šaubos ka ir noticis brīnums un sadalītājs ir "pašsaremontējies". Vai var būt tā ka auto vienkārši noslāps un nekur tālāk netikšu? Vienkārši darba darīšanās jābrauc uz Latgales pusi.
|
|
| |
reins | Datums: Trešdiena, 03.11.2010, 11:37:49 | Ziņojums # 11 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| Nu...var būt arī tā..man pirms LIELĀS kļūdas bija, 1x tā, ka gāju darbināt un čušš nedarbojas un viss, nebija dzirksteles, bija aizdoma ka sadalītāj vāciņš beigts, bet nākamā dienā gāju startēt, un uz pirmo! Pēc pāris mēnešiem parādījās LIELĀ kļūda, un sadalītājs bija metams ārā!
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
|
|
| |
edy333 | Datums: Trešdiena, 03.11.2010, 11:53:55 | Ziņojums # 12 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (kapa) Šodien iesēdos a/m un viņa tur apgriezienus ideāli. Šaubos ka ir noticis brīnums un sadalītājs ir "pašsaremontējies". Vai var būt tā ka auto vienkārši noslāps un nekur tālāk netikšu? Vienkārši darba darīšanās jābrauc uz Latgales pusi. varbuut mitrums , kondensaats vai eļļa, pajauc, paskaties vai nav iekšā kkas aizdomīgs.. reizēm mēdz būt beigts blīvslēgs rotora asij, kā rezultātā komutātors un pārējie hlami dabū mērcēties...
|
|
| |
kapa | Datums: Svētdiena, 07.11.2010, 23:35:26 | Ziņojums # 13 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 29
Statuss: Offline
| 6dien noņēmu vāciņu viss iekšā sauss, ar smaloko smišpapīru notīrīju kontaktus, izpūtu ar gaisu sadalītāju, noņēmu klemmi. Bet nekas nemainās. Pagaidām gāzes trosīti nostiepu vairāk lai nemet uz 0 apgiezienus. Ā un starp citu pārbaudīju kļudas un neko nerādīja. Dega visu laiku check engine lampiņa un viss. hondaclub neviens nepiedāvā neko, atradu laikam vienu pa 45 Ls būs jāmaina nākamnedēļ. Varbūt var kāds patiekt kapēc vairs nemeta kļūdu?
|
|
| |
edy333 | Datums: Pirmdiena, 08.11.2010, 17:32:44 | Ziņojums # 14 |
Grupa: Dzēstās
| kkāds gļuks, man ar tgd tā ir... deg vsu laiku lampiņa... tipa galvnais relejs... nez
|
|
| |
reins | Datums: Otrdiena, 09.11.2010, 13:37:23 | Ziņojums # 15 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| Bet vai tad nav tā...ka ja visu laik deg check engine, un nevar nolasīt kļūdu, tad nav jābūt ka ECU ir nosvilis? Main relay - kļūda ir Code 43 Fuel supply system, nu vismaz man tā bija, nomainīju releju, kļudas nebija, un auto pieleca kā vajg!
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
|
|
| |