normaalaa valodaa runaajot ir open deck un close deck bloki,h22a ir closedeck un ja swapo tad uzreiz meklee h22a,aptuvenaa cena ir 650ls robezaas,atkariigs kur atrod, plus veel iesvaposana un vis paareejais, kopaa ja pats nedariisi buus kaadi 1200ls!
Nu ko TU biedē cilvēku, dzinēju tagad par 450-500 ar kārbu manuālo var atrast, bet ielikt servisā var par kādiem ~200lvl (es to uzskatu par maximumu)! NONSENSS
Labi, par H22A2, nedaudz pārlasījos... happy vainīgs! Kas tgd mani uzskatīsi, par pilnīgi muļķi Hondas lietās! ai ai ai!
vēl intresants avots
Quote H22A atšķiras radikāli no visiem pārējiem.
Ar bloka konstrukciju, no ārpuses to nevar pateikt. H22A2, neesmu pārliecināts, bet tāds pats kā H22A5 bloks. Tas ir, slapjās cilindru sienas. Saucu viņas par krūzēm. H22A motoram ir viengabala bloks.
Šiem dzinējiem ir dažādas sadales vārpstas. Dažādu ražību degvielas sprauslas. Attiecīgi arī vadības bloki un programas.
Pimēram: H22A ir 345 cc 5V sprausla ar pretestību 8 omi. H22A5 ir 290 cc 12V sprauslas bez pretestības.
H22A2 nemaz nezinu, jo nekad nav bijusi darīšnas.
H22A ir cits sadales vārpstu profilu pacēlums, daudz krutāks kā jeb kuram citam H22 motoram