motors
|
|
marels | Datums: Trešdiena, 18.05.2011, 22:27:21 | Ziņojums # 1 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 20
Statuss: Offline
| kads nav saskaries ar tadu lietu ka piemeram,,,man 1992g lude 2.0 un ka but ja gribet likt 2.2vtec bet no 5ludes laikam ka h22a5.vai tas ir izdarams un kas nepieciesams lai pilniba viss izdotos ja iespejams.varb kads zin kadu kurs tadu lietu ir darijis???paldies ieprieks!!!
Prelude
|
|
| |
reins | Datums: Trešdiena, 18.05.2011, 22:51:54 | Ziņojums # 2 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| pameklē tepat forumā, bija tieši saruna par šo! Nu par 5gen motoru 4gen! īsumā...viss der, atskaitot pravotku...bet tā nav liela problēma, ko viegli var atrisināt!
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
|
|
| |
marels | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 07:23:25 | Ziņojums # 3 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 20
Statuss: Offline
| a ja mekletu piemeram h22a motoru??tas viegal butu ielikt??un ta ir ka h22a motoram lielaka jauda neka h22a5??
Prelude
|
|
| |
devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 09:18:30 | Ziņojums # 4 |
Lieutenant general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 788
Statuss: Offline
| nu ja tu runaa par h22a2 un par h22a5 tad vienam ir 185 lopi un otram ir 200 lopi
|
|
| |
reins | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 09:23:48 | Ziņojums # 5 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| orģinālais H22A ir vislabākais, jo tas ir JDM, nu Japāņu motors, un Japāņi savam tirgum ražoja vis jaudīgākos dzinējus! Tieši H22A stock ir 200zs, bet H22A5 ja nemaldos ir 200zs(nāk tik ar IBD2), atšķirība, uzbūvē arī, sprauslu ražībā, un vēl šādas tādas nianses motorā, un ieplūdē. Vai tas būtu vieglāk ielikt. Domāju ,ka vieglums vai grūtums nemainās..abiem ir +/- tas pats! Atkarīgs vienīgi kam ir ODB1 un kam ir OBD2, ja OBD1 tad gandrīz tas ir plug&play, ar OBD2, teicu, ka pāris veiktas madifikācijas un viss notiek! Pievienots (19.05.2011, 09:23:48) --------------------------------------------- devil_666, H22A2 ir 185 zs, tik no '99 gada nāca ar 200zs
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
Ziņojumu laboja reins - Ceturtdiena, 19.05.2011, 09:25:33 |
|
| |
devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 09:25:25 | Ziņojums # 6 |
Lieutenant general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 788
Statuss: Offline
| ja Reini kautkaa taa bija
|
|
| |
AndrewStone | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 11:03:12 | Ziņojums # 7 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 10
Statuss: Offline
| Marel, man stav H22A5 mashina vissu projektu varu pastastit, ja ir veleshanas var saskrieties varu pastastit, un var paskatities
|
|
| |
edy333 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 11:13:41 | Ziņojums # 8 |
Lieutenant general
Grupa: KLUBA BIEDRS
Ziņojumu skaits: 712
Statuss: Offline
| Wtf?Da kaadi 200 z/S? H22a naaca 197 z/s ielienat tac wikipedia.com palasat pirms gudri lejat attieciigi a5 apveltiits ar 185 z/s
|
|
| |
edy333 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 12:11:04 | Ziņojums # 9 |
Lieutenant general
Grupa: KLUBA BIEDRS
Ziņojumu skaits: 712
Statuss: Offline
| es vispaar briinos par jūsu super izdomu. kur tu devil izpiipeeji, ka no 99 gada h22a2 paartapa no 185Z/S uz 200? lūdzu adresi studijā, kur tam ir apstiprinājums!?es pārmeklēju visu wikipediu neko tml tur neatradu. Tur starpcitu var atrast arī to kas nepieciešams swapojot to pašu 2.0 uz h sēriju...
|
|
| |
devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 12:32:34 | Ziņojums # 10 |
Lieutenant general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 788
Statuss: Offline
| edy333, izlasi vispirms ko es uzrakstiju! un man liekas tas nebiju es! Pievienots (19.05.2011, 12:32:34) --------------------------------------------- ŠĪS te bija adresēts man, nevis es to raxtiju -------------- "Pievienots (19.05.2011, 09:23:48) --------------------------------------------- devil_666, H22A2 ir 185 zs, tik no '99 gada nāca ar 200zs"
|
|
| |
edy333 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 12:35:08 | Ziņojums # 11 |
Lieutenant general
Grupa: KLUBA BIEDRS
Ziņojumu skaits: 712
Statuss: Offline
| Aa, sorz, ta reinim jauzšauj, bet nu par tiem z/s tur arii galiigi šķērsām:D
|
|
| |
devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 12:41:33 | Ziņojums # 12 |
Lieutenant general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 788
Statuss: Offline
| Gajdu atvajnošanos Pievienots (19.05.2011, 12:41:33) --------------------------------------------- es rēķinu ar formulu aptuveno un vienmēr skatos uz PS nevis uz HP
|
|
| |
ONKYO | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 15:02:58 | Ziņojums # 13 |
Lieutenant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 53
Statuss: Offline
| Nesaprotu kamdēļ likt H22A5, ja par to pašu naudu var ielikt H22A.....
NONSENSS
|
|
| |
devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 15:30:26 | Ziņojums # 14 |
Lieutenant general
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 788
Statuss: Offline
| ONKYO, lampas pardevi ?? :P
|
|
| |
reins | Datums: Ceturtdiena, 19.05.2011, 18:38:46 | Ziņojums # 15 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 164
Statuss: Offline
| Ežuk, kādi nu kuram ir tie avoti :P Labi, par H22A2, nedaudz pārlasījos... vainīgs! Kas tgd mani uzskatīsi, par pilnīgi muļķi Hondas lietās! ai ai ai! vēl intresants avots Quote H22A atšķiras radikāli no visiem pārējiem. Ar bloka konstrukciju, no ārpuses to nevar pateikt. H22A2, neesmu pārliecināts, bet tāds pats kā H22A5 bloks. Tas ir, slapjās cilindru sienas. Saucu viņas par krūzēm. H22A motoram ir viengabala bloks. Šiem dzinējiem ir dažādas sadales vārpstas. Dažādu ražību degvielas sprauslas. Attiecīgi arī vadības bloki un programas. Pimēram: H22A ir 345 cc 5V sprausla ar pretestību 8 omi. H22A5 ir 290 cc 12V sprauslas bez pretestības. H22A2 nemaz nezinu, jo nekad nav bijusi darīšnas. H22A ir cits sadales vārpstu profilu pacēlums, daudz krutāks kā jeb kuram citam H22 motoram cerams tēma izsmelta!
Bija HP4 nu jau Audi b5
Remonte Auto
Ziņojumu laboja reins - Ceturtdiena, 19.05.2011, 18:42:32 |
|
| |