[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    Tumsas IV PRELUDE jeb tjap-ljap projekts )
    TumsaDatums: Pirmdiena, 13.01.2014, 16:07:12 | Ziņojums # 31
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    uldiC, pats leju tikkai 98, pirms tam test draiva bakaa bija 95, atskjiribas nav, varbut ir, bet nez... Ar gazi celiens lidz 7.8k bija, jev varbut vienk ar gazi nedavilkam lidz galam.??? Ta pat atskjiriiba ir atrodama (silts\auksts) motors, jeb arii kads gljuks??Bet es tikkai un par 98. Kapec lai vinsh svilinatu nost motoru?? Delux, nav teikts, pienjemaim maris aiziet projam no Alana arii ar pirmajiem diviem, bet tas laikam tapec, ka vinjam ir lielaka kompresija, iepludes un izpludes kolektori.

    Pievienots (13.01.2014, 15:07:12)
    ---------------------------------------------
    Delux, Par to "tikkai 50zs pieaugums" liki pasmaidiit. Personiigi man liekas +50 zs ir daaaaudz.


     
    uldiCDatums: Pirmdiena, 13.01.2014, 16:41:42 | Ziņojums # 32
    Sergeant
    Grupa: Users
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Tumsa, svilina tāpēc, ka detonācijas pakāpe augstāka, tātad sprādziens notiek pie lielāka spiediena un arī lielākas temperatūras. Līdz ar to cilindrs un virzulis apsvilst vairāk. Lai gan esot tā, ka 95-ajam lej klāt to piedevu, kas pēc Eiropas standartiem ir, bet 98-ajam nelej klāt, tāpēc 98 skaitās, pirmkārt, tīrāks un dzinējiem draudzīgāks, un, otrkārt, ekonomiskāks un stabilāks pie zemiem apgriezieniem (to esmu ļoti labi pamanījis gan uz III ludes, gan V ludes).
    Pie ikdienas braukšanas un nelielas pagonkošanas 98 varētu būt pat labāks, bet par VTEC gan nezinu. Neesmu spečuks, par cik tur tas spiediens un temperatūra palielinās pie lielākām benzīna un gaisa devām.
     
    DeluxDatums: Pirmdiena, 13.01.2014, 18:22:28 | Ziņojums # 33
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    Tumsa, Mārim ir svaigāka honda un arī kompresija lielāka.
    Par to 50 zs daudz vai maz var paskatīties dažādi. 130 zs dzinējam +50 lopi ir daudz, turpretī 500 zs motoram tas nav nekas, bet es to minu tieši saistībā ar mūsu auto. Sākotnēji skatoties uz cipariem likās, ka tas būs maģisks moments sasniedzot tos 4,7 tūkst., bet realitātē turoties pie barankas tā nejūtās. A un skatoties dziļāk tie nav 50 zs, faktiski tas ir diezgan mazāk, ko protams varētu pārbaudīt tikai uz stenda.

    Lai vai kā manas visas penteres pamatā ir doma, ka daudz labāk būtu salabot pašu motoru, nevis ķimerēties ap VTEC'u un cerēt, ka pa izpūtēju sāks nākt ārā vienradžu pirdieni tādējādi pārsniedzot skaņas ātrumu biggrin

    P.S. Šito tēmu vajag pārcelt uz citu topiku.
    P.P.S. Par degvielu runājot interesanti ir tas, ka pašiem japāņiem ir tikai 89 un 96 markas benzīns.


    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
     
    edy333Datums: Pirmdiena, 13.01.2014, 18:32:28 | Ziņojums # 34
    Lieutenant general
    Grupa: KLUBA BIEDRS
    Ziņojumu skaits: 712
    Statuss: Offline
    Ja tev ir STAG ECU gāzei, tad Tu baigi super jociņu vari uztaisīt smile
    Var uzprogrammēt, lai pie tev vēlamajiem - dajebkādiem- apgriezieniem piešpricē arī benzavozu.
    Tas ir baiss ierocis pareizo cilvēku rokās biggrin
    Es pats preludei, lexusam un arī abiem saabiem ar šo spēlējos vienmēr :d
    Būtībā vēlviens ''vēteks'' atveras smile


     
    TumsaDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 02:24:31 | Ziņojums # 35
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Delux, nu piekriitu ka meris delj kompresijas iegust parsvaru jo H22A2 ir 1:10.1, bet H22A -1:10.6, tas jau ir kopa 2 atmosferas uz 4 podiem... Daaudz...
    Ja kadam metajas H22a galva, izpludes un iepludes kolektori, panjemshu - pa laaabu ciparu.
    edy333, domajams ka shadi jocinji nebus nepiecieshami, jo kadelj gan?? Man no gazes uz benz parslegties 1 sec un atpakalj, ipash gazes piekritejs neesmu, tikkai uz talajiem gabaliem. Pilseta praktiski visu laiku noripinajam uz bendzhu... Un ipashi uz cenu starpiibu starp gazi un benziinu nesatraucos. Gazes sistemu panjemu tikkai delj vacijas brauciena, kursh bus vasaraa... Noteikti bus. Jeb arii vinju var noregulet 1,3-4.7rpm, un pec otra roba 4,7 parslegties uz benziinu?. Bet ar nav jeegas, jo reali ieksh 3 roba mashina aizlido vienk nereaali. Alans liecinieks - rojas braucienaa, bet par to kluseeshu biggrin
    uldiC, pareizi, bet ta ir tikai teorija. Nu vismaz man ta liekas... Neviens nezin kadu degvielu tu iepildi t.b. no razhoshanas diegviela nak tiira, talakais jau ir parvadashana un uzglabashana, tatad uzglabajot degvielu rodas visadi sarmi, u.t.t., ja degvielu iepilda no bunkera apakshas, vinja jau ir ar nosedumiem, ja degvielu uzpilda no ventbunkera apkshas, arii, ar "piedevam", celja vinju neviens nefiltree.. Un sanakk tas, ka iepildi "itkaa" 98, bet vinja ir netiira.. Bet ja par to mazak domasim un vairak brauksim, bus mazak galvassapju )))


     
    DeluxDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 11:15:24 | Ziņojums # 36
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    Tumsa, Ar vienu H22A galvu un kolektoriem tev būs par maz.

    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
     
    TumsaDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 11:52:12 | Ziņojums # 37
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Delux, Es nevaru nopirkt visu tak uzreiz ..., ehhh ((( Visur vajadziiga nauda...

     
    FBRDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 12:03:54 | Ziņojums # 38
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 205
    Statuss: Offline
    piekrītu Delux, kā vtec uz 3ša roba ir stiprī atšķirigs no citiem robiem cool

    Par 98e domāju ja reali spiest grīda tad kautkāds iespaids paliks, jo ka jau bija teiks japaņiem nav 98 markas benz. Var izbrauktu uz Neste k.ulmaņa gatve un ielie 100e biggrin biggrin


     
    TumsaDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 12:08:47 | Ziņojums # 39
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Delux, Bet ja runajam par H22A2 un H22A motoriem, vinji ir identiski, atskjiriba ir tikkai kompresijaa, tatad motora galvaa... Ar iepriekahmineto kompletu vajadzetu pietikt, pagaidam pietikt...

     
    jonjaDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 14:02:44 | Ziņojums # 40
    Major
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 92
    Statuss: Offline
    pag tu nopirki h22a galvu??? surprised vareeji manu pirkt, es aatraak type s galvu ieliktu biggrin

     
    TumsaDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 15:09:11 | Ziņojums # 41
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    jonja, nenopirku, bija plaans... Pag s-type galva swapojas uz h22a??
    Ja var isumaa, ko mes iegustam no s-type galvas? Izmakasas un nepiecieshamais inventaars??


     
    DeluxDatums: Otrdiena, 14.01.2014, 16:33:03 | Ziņojums # 42
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    Tumsa, H22A dzinējam ir knock sensors. Ja nemaldos tad tieši ar tā sensora palīdzību tie uzturēta augstāka kompresija. Knock sensors atrodas bloka apakšējā daļā, respektīvi vajadzīgs viss dzinējs.

    Beztam cits kompis jāliek un to vēl čipot vajag.
    Smalki par šito lietu nezinu, varu arī kļūdīties.


    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
     
    TumsaDatums: Trešdiena, 15.01.2014, 21:27:33 | Ziņojums # 43
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Delux, nedomāju jo H20 unH23 dzineji ir vienadi, kompresija dazhada. Tieshi tapec uz 2.0 dzinejiem tiek liktas 2.3 galvas, iepludes un izpludes... Sheit ari rodas 30zs starpiba tieshi uz kompresijam, parejais netiek swichots. Un diez vai h22a2 un h22a, kompresijas hmm uztureetajs butu, saucamais knok sensors. Jagaida Modris, vinsh gudraks pa motoriem.

    Pievienots (15.01.2014, 20:27:33)
    ---------------------------------------------
    Kaut gan vēl lai paceltu kompresiju ir speciāli tam paredzēti augstakas kompresija virzuļi, kā arī iespējams uzstādīt planaku head gasket (nezinu cik bieza ir standarta blīve bet planaka ko piedavā cometic ir 0.027 inch jeb 0.6858mm pat ja tā ir 0.4mm plānāka nekā stock. )


     
    zenonsDatums: Trešdiena, 15.01.2014, 23:29:37 | Ziņojums # 44
    Grupa: Dzēstās





    tad mošk uzreiz nosēdināt galvu, nekā meklēt plānāku blīvi? biggrin
    vēl tak var atvieglināt vārstus, kloķeni, virzuļus un spararatu!
     
    TumsaDatums: Ceturtdiena, 16.01.2014, 02:27:01 | Ziņojums # 45
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Paslaik domaju labak par h22a7 head on h22a5 block, Bet tas tālā tālā nākotnēeē.. ) Rudenī biggrin

    Pievienots (16.01.2014, 01:27:01)
    ---------------------------------------------
    Tikko uzzināju... Papeetot ABS un 4WS sheemu var redzeet ka ieksh 4WS sisteemas tiek izmantoti ABS dachiki. Taakaa nav ne mazaakaas nojausmas kaadam meerkjim vinji paredzeeti, tad naaksies minēt, ka 4WS sisteema atsleedzas tikliidz nestraadaa ABS!!!!!!!!! Pieljauju ka tie ABS sensosri un divi vadi no ABS kompja prieksh 4WS sisteemas ir nepiecieshami tikai, lai noteiktu vai ABS straadaa vai nestraadaa. Ja 4WS sisteema tiek amputeeta, tad tam vairs nav noziimes!!

    Rit jAzvana uz servi, janoskaidro, vai tikuši galā ar AVS kļūd'm, dačikiem.


     
    Meklēšana: