Viss sākās ar manu aizraušanos ar "HONDA" markas automobīļiem. Komandas biedram bija ACCORD, ar kuru dažkārt braukājos + mamma agrāk ar HRV brauca un tas arī bija man pirmais pārvietošanās līdzklis. Sapnis par Prelūdi dzima, jau ap 9to klasi, dažādi zīmējumi un skices ar sapņu auto.
Laiks gāja un liktenis sagriezās tā, ka braucu ar tēti uz GER pa darba darīšanām, un tieši tājā laikā bija 2vas maniem parametriem atbilstīgas Prelūdes: 2.2 VTEC, Melna, Manuālā, ar Spoileri. Viena bija Minhenē un otra apm. 170 km no lidostas. Tika sazvanīti GER kolēģi un tajā pašā dienā tika nopirkts mans auto. Vienīgais, ko tā kārtīgi varēja saprast bija vizuālais izskats:
Bija vēl pāris nedēļas līdz braukšanai uz GER. Nevarēju ne nociesties, kad redzēšu sava sapņa piepildījumu.
Nju tad jau viss kā pienākās, aizbraucu, iekāpu, 1x biju pats pie 2.2 VTEC stūres. Uzlikām Tranzīta Nr. un kopā ar tēti uz maiņām dzinām Melissu mājās. Pa GER bāņiem arī tika noprovēts autiņš un sasniegts mans personīgais TopSpeed 225 km/h (bānis sāka ļoti ļodzīties, un bik bailes sametās, jo līdz Prelūdei bija 1.6 HRV). Pa 22h uz maiņām Melissa nonāca Rīgā.
Ja nemaldos bija palikušas 4ras dienas līdz 14.ferbruārim, manai 20. dzimšanas dienai. Svinību tika aplaistīta jaunā mašīna un tehniskā.
Tehnisku problēmu nav bijis.
tika mainīts STOCK spararats uz atvieglināto Fidanza eksemplāru:
arī sajūga disks no STOCK --> uz ACT stage3 keramisko sajūgu:
Pašlaik Melissa izskatās gandrīz šādi:
- likvidēta šķirba starp lampām un bamperi
- pašrocīgi nomainīti Grill režģi
- noregulēti miglinieki
- uzlīmētas pāris jaunas uzlīmes: ACT, Fidanza un:
Šobrīd iegādātas arī Performance lampas un vēl šādi tādi aksesuāri, taču par tiem sīkāk tad, kad būs uzmontēti. :P
p.s. te tev nu bij 10 min rakstiņš... ievilkās uz visām 30 min.. :P