3rd gen B20A3
|
|
SEnder | Datums: Svētdiena, 04.07.2010, 23:41:50 | Ziņojums # 1 |
Grupa: Dzēstās
| Sveiki! Varbūt kāds var sīkāk pastāstīt par šo motoru un par karburatoru. Ko var darīt vispār ar viņu un ko uzlabot.
|
|
| |
chikozz | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 00:07:56 | Ziņojums # 2 |
Grupa: Dzēstās
| motoriits labs! ar savu turos liidz 4gen preluudei 2.0! uzlabot var visu ja daudz naudas nokarburaatoriem var dabuut vairaak aaraa nekaa no shprces..jo var uzlikt taa saucamos weberus! vel var sagriezts karburaatorus lai dzen vairaak iekshaa degvielas tad ies kaa zveers uzlabot var taapat kaa shprices bet vnk ar savaadaakaam metodeem!
|
|
| |
SEnder | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 10:49:52 | Ziņojums # 3 |
Grupa: Dzēstās
| Kā ir ar to regulēšanu? Es vienkārši domāju karburatoru iznemt un iztīrīt.
|
|
| |
edy333 | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 11:09:36 | Ziņojums # 4 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (SEnder) Kā ir ar to regulēšanu? Es vienkārši domāju karburatoru iznemt un iztīrīt. iztīrīšana nenāks par sliktu, tik atpakaļ saliec kā bija.
|
|
| |
chikozz | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 11:27:35 | Ziņojums # 5 |
Grupa: Dzēstās
| nost nenjem pavisam jo vinji tad buus jaaregulee pa jaunam un tas nav tik viegli jo vajag speciaalistu kursh maak karburatorus sinhonizeet! duo carb katram karburaatoram ir jaastraadaa pilniibaa vienaadi! tapeec labaak atrod kaadu karburaatoru speciaalistu lai vinjsh tev visu saregulee un kad atrod pasaki man! jo taadi cilveeki ir retums kuri vel ko jeedz no karburaatoriem! tuvaakais man zinaamais speciaalists ir Lietuvaa bet ganjau kaas rigaa ir
|
|
| |
SEnder | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 13:02:59 | Ziņojums # 6 |
Grupa: Dzēstās
| chikozz, tu pats esi kaut ko darījis karburatoram? Man pasham ir vēlviens rezervē un es domāju to savest kārtībā un norogulēt un sinhronizēt pēc šīs pamācības http://www.preludepower.com/forums/showthread.php?t=264926
|
|
| |
chikozz | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 13:33:27 | Ziņojums # 7 |
Grupa: Dzēstās
| vel nav bijusi vajadziiba bet visu laiku intereseejos ko un kaa var izdariit u.t.m.l... bet vel vnk nav bijusi jeega ko dariit vinjam jo liidz ko kko regulee lai labaak iet pateerinjsh buus nenormaals Pievienots (05.07.2010, 13:17:27) --------------------------------------------- un atceries viss nebuus tik viegli kaa tur uzrakstiits Pievienots (05.07.2010, 13:33:27) --------------------------------------------- kad tu to izdariisi un ja viss ies tad es tevi abriinoshu man bija golfs2 ar vienu karburaatoru netiku galaa
|
|
| |
SEnder | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 15:32:45 | Ziņojums # 8 |
Grupa: Dzēstās
| nu pa karburatoriem man sajeega nedaudz ir...takā mēgināšu kaut ko izdarīt. chikozz, tev nav bijusi problēma ar EAVC, manliekas ka dēļ vinja man ir nenormāli apgriezieni brīvgaitā.
|
|
| |
chikozz | Datums: Pirmdiena, 05.07.2010, 17:03:17 | Ziņojums # 9 |
Grupa: Dzēstās
| tieshi taapati vaina man ir! neviens man nevar pateikt kapeec taa man apgriezieni staav 1,5 ta kaa pateerinjsh normaals piecieshu tos apgriezienus! ja sataisi to tad pasaki kur bija vaina Pievienots (05.07.2010, 17:03:17) --------------------------------------------- beidzot te ir kaads ar taadu preluudi kaa man un ar taadu pashu motoru ir ar ko parunaat ieliec kaadu bildi kaa tavs izskataas aparaats
|
|
| |
Cipans | Datums: Trešdiena, 07.07.2010, 14:24:21 | Ziņojums # 10 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (chikozz) beidzot te ir kaads ar taadu preluudi kaa man un ar taadu pashu motoru biggrin ir ar ko parunaat biggrin ieliec kaadu bildi kaa tavs izskataas aparaats Prelude man arī tāda ir , tikai motors gan cits
|
|
| |
chikozz | Datums: Trešdiena, 07.07.2010, 15:06:31 | Ziņojums # 11 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (Cipans) Prelude man arī tāda ir , tikai motors gan cits zinu jau zinu tavu tikai viss gandriiz no maneejaas atshkjiras varbuut zini kapeec manam b20a3 ir visu laiku par augstu apgriezieni un tad kad auksts tad par zemu??
|
|
| |
Cipans | Datums: Trešdiena, 07.07.2010, 16:08:49 | Ziņojums # 12 |
Grupa: Dzēstās
| Hondām ir automātiskais "čoks" (nezinu kā B20A3 karburatoru gaijumā) , bet doma ir tāda ka iedarbinot motoru ir ~1500 rpm, un kad motors uzsilst , tukšgaita nostājas uz 800-900 rpm. ja tev neatnāk vaļā , ieteiktu sākt pārbaudi ar tosola līmeni / termostatu / temperatūras datčiku
|
|
| |
chikozz | Datums: Trešdiena, 07.07.2010, 16:53:57 | Ziņojums # 13 |
Grupa: Dzēstās
| tosols viss ok! termostatu ziemaa mainiju! temperaturu raada kaa vajag! kad no riita iedarbinu gandriiz slapst nost bet kad uzsilst ir 1500 rpm! kur atrodas choks manam tu nezini vaine?
|
|
| |
Devil_666 | Datums: Ceturtdiena, 08.07.2010, 11:15:51 | Ziņojums # 14 |
Grupa: Dzēstās
| brivgjtas regulators?M ???? Pievienots (08.07.2010, 11:15:51) --------------------------------------------- brivgjtas regulators?M ????
|
|
| |
Cipans | Datums: Ceturtdiena, 08.07.2010, 12:48:39 | Ziņojums # 15 |
Grupa: Dzēstās
| Quote (Devil_666) brivgjtas regulators?M ???? inžektormmotoram ir tukšgaitas vārsts . kā un kur viņš darbojas karburatoriem - hvz , neesmu spečuks
|
|
| |