[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 2
    • 1
    • 2
    • »
    Mana pieredze un novērojumi.
    Mc_RolandsDatums: Otrdiena, 11.03.2014, 23:44:28 | Ziņojums # 1
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Gribēju padalīties ar savu pieredzi. Kad pirms četriem gadiem vēlējos iegādāties sev pirmo auto, viennozīmīgi gribēju Hondiņu, sākumā doma bija par Civic, bet pirmo autiņu ko apskatiju bija IV Prelude un kopš tā laika Civic vairs nelikās interesanti apstājos pie Preludes. Tā mēneša laikā biju apskatīt un izbraukt ar kādām 5 prelūdēm. No visām 5 prelūdēm pieņemamas bija tikai divas. Viena bija F20 kurai bija kuzavs ļoti labi saglabājies vienīgā problemātiskā vieta bija arkas, un otra H22A 200hp + 8Hp vel pacelti bet kuzavs un salons bija vienkārši nožēlojams toties motors un ritošā bija ideālā stāvoklī.
    Diemžēl es izvēlējos F20 savas nezināšanas dēļ.

    Un pagājušajā gadā gribēju iepirkt vēlvienu VI prelūdīti izvizinājos ar praktiski visām kas bija rīgas rajonā F20, H23. biju domājis likt turbīnu tādēļ neskatijos uz H22. Ko lai tur saka ARPRATS no visām ar kurām izbraucu pieņemamas bija tikai 2. gab H23 Viena no tām http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/prelude/aenxm.html
    šai vienīgi krāsojums pieklibo, viņa ir bijusi Milano red krāsā un tagadējam krāsojumam šur tur var redzēt veco krāsu. bet motors tīri tā nekas.
    Viena ar ko braucu atstāja aiz sevis zilu dūmu mutuļus, piekare grabēja, žel bija noskatīties.

    Mans verdikts ir tāds, ka cilvēkiem kas vēlas iegādāties savā īpašumā patiešām labu prelūdi ir jāapbruņojas ar pacietību un nekādā gadījumā neķert pirmo kas izsatas labi.
    Pievienotie faili: 4571957.jpg (98.4 Kb)


    Kas ir?
     
    ModzhoDatums: Trešdiena, 12.03.2014, 06:13:18 | Ziņojums # 2
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    JurisKrums, F20 nav ne vainas. Nedaudz piestrādājot pie tā dzinēja var panākt tīri labu cēlienu, un var pat izkost pusdzīvu vtec biggrin
    Protams, dzīvs vtec būs ņiprāks, bet ej nu tādu atrodi biggrin
    Tā bilde ir ar tetri fočēta?


    Drive it like you STOLE it!
     
    Mc_RolandsDatums: Trešdiena, 12.03.2014, 09:33:15 | Ziņojums # 3
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Pilnīgi tev piekrītu par F20 esmu sačubinājis savējo godam. Problēma vairāk bija ar dzesi, vecām svecēm, un protams kad ar aizmugurējām arkām. Aizvedu pie restaurētājiem uz sigūldu, lai sametina viņi man pastāstija ka mana lūde ir pārkrāsota 8 reizes un vienu arku "meistari" metinot ir sačakarējusi" tā bija sametināta no daudziem sīkiem gabaliņiem un bleķis arkai ir savērpies jo ir nemākulīgi metināts.

    Man paziņa arī nopirka sev prelūdi tikai nevis IV bet piekto H22A5 samaksāja laikam 1500Ls jāsaka ka motors zolīdi sagabājies, bija šadi tādi sīkumi kautkur suloja un tādas figņas, bet nu kopīgiem spēkiem galā tikām. Vis grūtāk bija dabūt blīvi Vtec vārstiņam.

    Bilde pati par sevi nebija nekāda labā, un es viņu vel samazināju lai varētu iebāzt profilam! biggrin

    Pievienots (12.03.2014, 08:33:15)
    ---------------------------------------------
    Kautkad salikšu bilžas no savas prelūdes!


    Kas ir?
     
    TumsaDatums: Trešdiena, 12.03.2014, 13:55:40 | Ziņojums # 4
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Modzho, Please biggrin :P

     
    Mc_RolandsDatums: Trešdiena, 12.03.2014, 18:48:53 | Ziņojums # 5
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Pirms prelūdes man bija 94.g. Mazda 323F 2,0 V6 143zs jāsaka ka sākuma cēliens hondiņai ir labāks, bet gals švakaks!

    Pievienots (12.03.2014, 17:48:53)
    ---------------------------------------------
    Es par f20 prelūdi runāju!


    Kas ir?
     
    ModzhoDatums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 02:02:16 | Ziņojums # 6
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    Man arī ir bijusi Lazda, bet ar 1,5 litru putekļsūcēju.
    Par tiem 323F 2,0 V6 dzinējiem esmu lietas kursā. Kāpēc cēliens ir švakāks nekā Preludei? Lūk atbilde: V6!!! Papildus 2 katli, bet jaudas nekādas! V veida dzinēji paši par sevi ir smagi, toties tiem ir lielāks resurss.
    Spilgts piemērs: pirms 10 gadiem man bija krutākais vāģis ciemā- Ford Probe, jeb kā es viņu mēdzu saukt- Ford PROBLEM biggrin
    Zem haubes drūmais V6 dzelzis ar 2,5 litru tilpumu un 24 vārstiem!!! Starpcitu, arī Lazdas motors. Patēriņš jau labais- kādi 12 litri uz 100 km. Bet jaudas nekādas.
    Pēc datiem, ja nemaldos, bij kādi 160 slinki ēzeļi. Turklāt, tas auto, (ja to vispār tā var saukt) pats par sevi bija smags un nekādas drūmās sajūtas pie uzrāviena nebija jūtamas. Tai pat laikā, kaimiņam bij BMW ar tāda paša tilpuma vienrindas 6-cilindru dzinēju, kurš stockā attīsta 180 "skrejošos" un iet daudz labāk.
    Diez vai būtu ētiski te pat salīdzināt... Tāpēc nevajag pirkt Lazdas... Un par Ford Problem vispār nerunāsim biggrin


    Drive it like you STOLE it!
     
    Mc_RolandsDatums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 11:08:07 | Ziņojums # 7
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Lazdai cēliens parādijās pie paša galiņa ka jau bija japārmet robi, patēriņš uz štrāses nemaz nebija briesmīgs braucot uz 140 - 160 7,5l/100km.
    Es protams to nesalīdzinu ar vtev, bet gan ar f20
    F20 pēc datiem it kā švakāks, bet sākuma rāviens labāks.
    Bija viena iezīme ko es ievēroju mazdai, ja brauc mierīgi un pēkšņi izdomā padragāt sākumā viņš nevela negāja, iespējams tur kompī kautkāda fīča kas pārslēdzas no mierīgas braukšanas uz sportisko. pirmos rāvienus viņa necēla bet pēc brītiņa gāja tīri tā nekas.

    8,5 sekundēs līdz sotakam varēja uzraut!

    Maksimālais ātrums kādā ar mazudusju biju braucis bija 215km stundā, bija jautri, bet jāsaka ka stabili turas uz ceļa!

    P.S.
    Servis veči no viņas baidijās kā no nāves, pat mazdas servisā mani pasūtija kautkur tālāk!


    Kas ir?
     
    devil_666Datums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 15:09:02 | Ziņojums # 8
    Lieutenant general
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 788
    Statuss: Offline
    JurisKrums, tu neesi tas Juris pie kura es braucu taisit sarkano Prelude 2.3 mainiju atsperes tu netalu no Arenas Rigas stradaji ne? smile

     
    Mc_RolandsDatums: Ceturtdiena, 13.03.2014, 16:03:31 | Ziņojums # 9
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Nebūs!
    Pirmkārt man tikai niks ir JurisKrums (kas angliski nozīmē Džordž Buš)
    Mans vārds ir Rolands
    Otrkārt neesmu auto mehaniķis!


    Kas ir?
     
    TumsaDatums: Piektdiena, 14.03.2014, 23:21:35 | Ziņojums # 10
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    JurisKrums, Nespamojam šeit, tam atsevišķa sadaļa ir!

     
    EinārsDatums: Sestdiena, 15.03.2014, 00:10:14 | Ziņojums # 11
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 17
    Statuss: Offline
    Varu padalīties arī ar savu pieredzi. Esmu neliels prelūdes fans un ir nācies pabrāukāt ar gandrīz visu paaudzu preludem izņemot pirmo. Viss labākās gaitas un vadāmības īpašības ir 2 un 3 gen, 4 gen nezinu vai var nosaukt par prelūdi vai par prelūdes pakaļdarinājumu, 5 gen ir diezgan ciešama vadāmība un vizuāli ar izskatās pēc prelūdes. tapēc esu apstājies pie 3 gen ar h22 diezgan labs variants ikdienai un svetdienas izbraukumiem.

    ptica

    Ziņojumu laboja Tumsa - Sestdiena, 15.03.2014, 00:36:27
     
    DeluxDatums: Sestdiena, 15.03.2014, 11:24:26 | Ziņojums # 12
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    Einārs, O! Par šito lūdzu detalizētāk. Pirmo reizi dzirdu tādu viedokli.

    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
     
    EinārsDatums: Sestdiena, 15.03.2014, 12:22:59 | Ziņojums # 13
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 17
    Statuss: Offline
    Detalizētāk noteikti gribi dzirdēt par gen4. Man ir bijušas 3 gen4 divas ar f20, motors diezgan pavājš likās. Pieļauju ka negāja no jo virsbūve varētu būt par smagu priekš tā motora, pēdējā man bija h23 no 2,3 es biju gaidijis ko daudz vairāk likās ka jāpastumj lai sāktu kustēt. Vadāmības ziņā viņai prikša pa smagu galīgi neklausa līkumos bēg prom un tad kad noraujās nevar savākt. vizuāli viņa ir uztaisīta apaļa resna kā izstiepts fords ka, bet prelūdei jābūt vairāk vai mazāk kantainai, slaidai, sportiskai. visā citā ziņā nav nemaz tik slikta ir tomēr hondas kvalitāte. Nesaprotu kapēc honda neturpināja ražot prelūdēs 2,0 dohc kuram bija daudz lielāks potenciāls nekā akorda motoram f20 ko ekonomijas nolūkam sāka likt prelūdēs.
    Tas ir tikai mans viedoklis (par gaumi nestrīdās par gaumi ņirgājas!)


    ptica

    Ziņojumu laboja Tumsa - Sestdiena, 15.03.2014, 19:16:44
     
    Mc_RolandsDatums: Sestdiena, 15.03.2014, 14:42:41 | Ziņojums # 14
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Domāju ka 4gen preludei svara izvietojums ir gandrīz ideāls, (58/42%) ja priekša būtu vieglāka tad viņai pazustu saķere ar ceļu, un tad zustu uzrāviens un likumos tik un tā slīdētu prom.
    Varbūt tas H23 tev trāpjās nodzīts?

    Par trešo preludi varu piekrist ka vadāmības ziņā ļoti labs aparāts!


    Kas ir?
     
    DeluxDatums: Sestdiena, 15.03.2014, 15:09:44 | Ziņojums # 15
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 388
    Statuss: Offline
    Nu jā, man ir bijusi tikai 4gen 2.2 (un vēl joprojām par laimi ir biggrin ) tādēļ salīdzināt nevaru nedz ar citām paaudzēm, nedz ar citiem dzinējiem.

    Pamatprincipi labai vadāmībai līkumos ir auto platums (lielāks labāk), garums (īsāks labāk), augstums (zemāks labāk) un svara sadalījums starp asīm (50:50 skaitās ideāli). No šīm lietām 4 paaudzei tikai divas lietas pieklibo - svara sadalījums un garums (aizmugurējos beņķus varēja nelikt iekšā)

    Par svara sadalījumu pilnīgi tev piekrītu, purns ir pārāk smags (lai arī tiek apgalvots, ka sadalījums ir 58:42). Bet 5gen ir jābūt tieši tādai pašai situācijai. Manā skatījumā dzinējam bija jābūt vairāk uz iekšpusi, lai dzinējs būtu aiz priekšējās ass (analoģiski kā tas ir S2000)

    Par garumu runājot, varēja ietaupīt uz aimugurējiem sēdekļiem no kuriem tā pat manās acīs nav liela jēga.

    Es domāju, ka galvenais iemesls kādēļ nav 6.paaudzes prelude ir protams pārdošanas rādītāji. Pārdošanas apjomi 5gen krasi nokritās salīdzinot ar 4gen, bet tas ir tikai sīks iemesls salīdzinājumā ar to kādos kvantumos pārdevās accordi.

    Līdz ar to kādēļ investēt modelī kurš slikti pārdodas, labāk ieguldīt modelī, kas labi pārdodas.

    Jāuzliek arī rozīnīte visam pa virsu
    Drift kings Keiichi Tsuchiya testē modificētu 4gen
    v


    Roka mazgā roku un abas kopā dupsi
     
    • Lappuse 1 no 2
    • 1
    • 2
    • »
    Meklēšana: