Honda Prelude IV motoru starpība 2.0l/2.3l
|
|
Tumsa | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 07:58:02 | Ziņojums # 16 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| merv,
Pamato kāpēc tāda pārliecība. Varbūt nemākam meklēt?Quote merv ( ) Bet skatoties kopumā var secināt ka galvēnas problēmas bija apkopes grafika neievērošana Kur skatoties? Avotu studijā, lūdzu.
Quote merv ( ) Tīri no prakstiskā viedokļa ja grib mazliet ietaupīt uz benzīnu- ņem 2.0, grib izbaudīt paatrinājumu un sportiskumu jāņem 2.3 vai 2.2. Tīri no pieredzes un tehniskaji rādītājiem Bendzīna patēriņi ir+/- vienādi. Pāātrinājumu un sportiskimu? 0-100km/h īpaši uzņemšanas ātrumi neizmaiās, vismaz neizmainās tik tālu lai cilvēks to justu. Tā kā pēc sajūtām paātrinājums un ātrums+/- vienāds
|
|
| |
Mc_Rolands | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 09:40:34 | Ziņojums # 17 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 151
Statuss: Offline
| Nav nav 2.3 sliktāks ne par 2.0 ne par 2.2 Vienkārši viņš ir kautkur pa vidu visam, 2.0 cilvēki izvēlas ekanomiskuma vadīti, 2.2 izvēlas jo tas ir sportisks un jaudīgākais no pieejamajiem, un 2.3 paliek kautkur pa vidu kā dieva nepieņemts.
Runāju ar vienu Honda kluba biedru par 2.0 svap uz 2.3. Pēc viņa vārdiem no 2.3 neesot jēga jo viņš vairāk patērējot degvielu un iejot gandrīz tā pat kā 2.0, kam es nepiekrītu.
Kas ir?
|
|
| |
merv | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 21:48:49 | Ziņojums # 18 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 22
Statuss: Offline
| Quote KuncitZ ( ) nē, 2.3l ir atzīts par sliktāku nekā 2.0l vai 2.2l nejau kādi mehāniķi to pateiks, bet gan paši Preludes braucēji vienkārši kopumā 2.3l ir sliktāks, es nēesmu vienīgais kurš tā uzskata.
Nu katram ir savs viedoklis.
|
|
| |
Mc_Rolands | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:04:22 | Ziņojums # 19 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 151
Statuss: Offline
| Izskatas ka šim strīdam atrisinājuma nebūs! Palikšu pie sava viedokļa!
Kas ir?
|
|
| |
merv | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:17:28 | Ziņojums # 20 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 22
Statuss: Offline
| Tumsa, tātad par defektiem- pamatā ļoti daudz problēmas bijušās ar šallem, īpaši h23a2 dzinējam, kāpēc tās notiek ir nopietns interneta resurss: http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19732, nerādīšu tev konkrētus piemērus - internetā to ir daudz.
Par paatrinājumu, domāju ka starpību nevar nesajust
2.0 līdz 100 km/h - 9.2s 2.3 līdz 100 km/h - 7.7s 2.2 līdz 100 km/h - 7.1s
skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!!
|
|
| |
KuncitZ | Datums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:47:04 | Ziņojums # 21 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 24
Statuss: Offline
| Quote merv ( ) Tumsa, tātad par defektiem- pamatā ļoti daudz problēmas bijušās ar šallem, īpaši h23a2 dzinējam, kāpēc tās notiek ir nopietns interneta resurss: http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19732, nerādīšu tev konkrētus piemērus - internetā to ir daudz. Par paatrinājumu, domāju ka starpību nevar nesajust 2.0 līdz 100 km/h - 9.2s 2.3 līdz 100 km/h - 7.7s 2.2 līdz 100 km/h - 7.1s skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!!
tā viņš ir!
Prelude fans.
|
|
| |
Tumsa | Datums: Trešdiena, 26.03.2014, 00:23:51 | Ziņojums # 22 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| cik bieži tu uzņem ātrumu no 0-100, no vietas?
te ir īstie laiki, nevis uz papīra.. skatamies paši.. http://www.sabi.lv/lv/rezultati/Q4/ 200 metri.. faktiskais ātrums galā... Un cēliens.. Reakcijas laikus neskatāmies..
nr. 38 VTI 2.2 nr 40 Bigal... ar 2.0...
Faktiski tīrais laiks, un ātrums..
Piemērs -Bigal ar 2.0 izceļ 108km/h bet Viktors 102km/h... Laiks trasē 10.499 sec pret 10.653. Divas sekundes nu nekādi nesanāk...
Pievienots (25.03.2014, 23:23:51) --------------------------------------------- Quote merv ( ) skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!! Domāju ka ''jebkurš'' vaditājs var sajust atšķirību uz papīra nevis dabā
|
|
| |
merv | Datums: Trešdiena, 26.03.2014, 21:47:31 | Ziņojums # 23 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 22
Statuss: Offline
| Katram ir sava taisnība! Galvenais ka mums visiem patīk Prelude. Es par draudzību
|
|
| |
Modzho | Datums: Trešdiena, 26.03.2014, 22:17:25 | Ziņojums # 24 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Kuram ir 2,3?
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
Mc_Rolands | Datums: Trešdiena, 26.03.2014, 22:45:14 | Ziņojums # 25 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 151
Statuss: Offline
| merv, Piekrītu! Galvenais ka mums visiem patīk Prelude.
Kas ir?
|
|
| |
merv | Datums: Trešdiena, 26.03.2014, 23:43:36 | Ziņojums # 26 |
Sergeant
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 22
Statuss: Offline
| Quote Modzho ( ) Kuram ir 2,3?
Man
http://www.drive2.ru/cars/honda/prelude/prelude_ba8_ba8_bb1_bb4/jfk/
|
|
| |
Mc_Rolands | Datums: Ceturtdiena, 27.03.2014, 00:27:59 | Ziņojums # 27 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 151
Statuss: Offline
| Man nav, bet gribēju ieķert, vienīgi grūti atrast daudz maz jēdzīgā stāvoklī, ja kuzavs normāls tad motors nodzīts, ja motors labs tad kuzavs nolaists. Viena agrāk tirgojās tumši zaļa 2.3, tai motors bija labs un kuzavs arī pieņemams.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/prelude/aenxm.html
Šai bija labs motors, bet ir viens diezgan riebīgs mīnus. Kādreiz šī prelūdīte bijusi sarksna (Milano red) un tika pārkrāsota pelēka zem karbona uzlīmēm cik nopratu, nemaz nav krāsots, vārdu sakot pa visādām šķirbām lien ārā īstā auto krāsa.
Kas ir?
|
|
| |
dev_hdd | Datums: Piektdiena, 04.04.2014, 00:07:24 | Ziņojums # 28 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 15
Statuss: Offline
| Quote Klick ( ) JurisKrums, Pats par sevi dubultais sadales vārpsts nozīme dubulto problēmu. Ja kas - remonts uzreiz dargāk.
Draugs mīļais, tu kaut reizi esi noskrūvējis vārstuvāku tampašam 2.0, 2.3 un 2.2 un apskatījies kā tur apakšā izskatās???? Tici man 2.3 tur viss ir elemntāri - parast 16v DOHC dzinējs, 2.2 ir taspats tikai par 1 kulaku uz katru vārstu grupu vairāk, toties 2.0 viena sadalene virina 16V. Tagat padomā kuram no dzinējiem būs sarežģītāks remonts. Izteiciens ir retorisks, vari neatbildēt!!Pievienots (03.04.2014, 23:07:24) ---------------------------------------------
Quote KuncitZ ( ) nē, 2.3l ir atzīts par sliktāku nekā 2.0l vai 2.2l nejau kādi mehāniķi to pateiks, bet gan paši Preludes braucēji vienkārši kopumā 2.3l ir sliktāks, es nēesmu vienīgais kurš tā uzskata.
Ar ko? Kas atzīst? Katram viedoklim ir jābūt ar objektīvu skaidrojumu! Es saku ka 2.3 ir normāls dzinējs ar lielāku griezi līdz 2.2 Vtecam, kas arī dzīvē ir pārbaudīts un pierādīts. Samiksējot 2.2 galvu ar 2.3 bloku + daži modi mēs iegūstam 2.3 Vtec dzinēju (frankenšteina hibrīdu) ar ļoti labiem rādījumiem un tehniskajām īpašībām.
Šajā gadījumā problēma ir nolaidīgos Wag tipa īpašniekos, kas eļļu nevis maina bet dalej. Jā, piekrītu 2.3 stokā ir kaprīzāks uz eļļām, dēļ iekšējās eļļošanas sistēmas. Bet šī problēma ļoti elementāri ir novēŗšama.
Takā 2.3 dzinējs jau oficiāli var svinēt 22 gadu dzimeni tad jābūt ļoti naiviem lai cerētu ka pēc visiem šiem gadiem un neskaitāmajiem īpašniekiem (kas tos ir drātējuši visos iespējamajos veidos un pozās) šie dzinēji dos ārā to kas ir uzrakstīts grāmatā. Visi viņi ir jāpārlasa un 80% no šiem dzinējiem ir jāmaina kloķenes.
*Prelude IV gen. H22A LSD JDM, 200hp *FR-V '06 N22A1
Ziņojumu laboja dev_hdd - Ceturtdiena, 03.04.2014, 22:47:10 |
|
| |
Modzho | Datums: Piektdiena, 04.04.2014, 09:18:20 | Ziņojums # 29 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Quote merv ( ) Quote Modzho () Kuram ir 2,3?
Man smile
Nu tad jāstājas uz strīpas! Man 2.0, turklāt, Accord motors.
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
Klick | Datums: Piektdiena, 04.04.2014, 11:05:55 | Ziņojums # 30 |
Lieutenant colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 127
Statuss: Offline
| Quote Piemērs -Bigal ar 2.0 izceļ 108km/h bet Viktors 102km/h... Laiks trasē 10.499 sec pret 10.653. Divas sekundes nu nekādi nesanāk... Viktoram stāvēja ziemas riepas. Thats why...
|
|
| |