[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    Honda Prelude IV motoru starpība 2.0l/2.3l
    TumsaDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 07:58:02 | Ziņojums # 16
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    merv,

    Pamato kāpēc tāda pārliecība. Varbūt nemākam meklēt?
    Quote merv ()
    Bet skatoties kopumā var secināt ka galvēnas problēmas bija apkopes grafika neievērošana

    Kur skatoties? Avotu studijā, lūdzu.

    Quote merv ()
    Tīri no prakstiskā viedokļa ja grib mazliet ietaupīt uz benzīnu- ņem 2.0, grib izbaudīt paatrinājumu un sportiskumu jāņem 2.3 vai 2.2.

    Tīri no pieredzes un tehniskaji rādītājiem Bendzīna patēriņi ir+/- vienādi. Pāātrinājumu un sportiskimu? 0-100km/h īpaši uzņemšanas ātrumi neizmaiās, vismaz neizmainās tik tālu lai cilvēks to justu. Tā kā pēc sajūtām paātrinājums un ātrums+/- vienāds wink


     
    Mc_RolandsDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 09:40:34 | Ziņojums # 17
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Nav nav 2.3 sliktāks ne par 2.0 ne par 2.2
    Vienkārši viņš ir kautkur pa vidu visam, 2.0 cilvēki izvēlas ekanomiskuma vadīti,
    2.2 izvēlas jo tas ir sportisks un jaudīgākais no pieejamajiem, un 2.3 paliek kautkur pa vidu kā dieva nepieņemts.

    Runāju ar vienu Honda kluba biedru par 2.0 svap uz 2.3. Pēc viņa vārdiem no 2.3 neesot jēga jo viņš vairāk patērējot degvielu un iejot gandrīz tā pat kā 2.0, kam es nepiekrītu.


    Kas ir?
     
    mervDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 21:48:49 | Ziņojums # 18
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Quote KuncitZ ()
    nē, 2.3l ir atzīts par sliktāku nekā 2.0l vai 2.2l
    nejau kādi mehāniķi to pateiks, bet gan paši Preludes braucēji vienkārši kopumā 2.3l ir sliktāks, es nēesmu vienīgais kurš tā uzskata.


    Nu katram ir savs viedoklis. angry
     
    Mc_RolandsDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:04:22 | Ziņojums # 19
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Izskatas ka šim strīdam atrisinājuma nebūs! Palikšu pie sava viedokļa!

    Kas ir?
     
    mervDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:17:28 | Ziņojums # 20
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Tumsa, tātad par defektiem- pamatā ļoti daudz problēmas bijušās ar šallem, īpaši h23a2 dzinējam, kāpēc tās notiek ir nopietns interneta resurss:
    http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19732, nerādīšu tev konkrētus piemērus - internetā to ir daudz.

    Par paatrinājumu, domāju ka starpību nevar nesajust tongue

    2.0 līdz 100 km/h - 9.2s
    2.3 līdz 100 km/h - 7.7s
    2.2 līdz 100 km/h - 7.1s

    skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!!
     
    KuncitZDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 22:47:04 | Ziņojums # 21
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 24
    Statuss: Offline
    Quote merv ()
    Tumsa, tātad par defektiem- pamatā ļoti daudz problēmas bijušās ar šallem, īpaši h23a2 dzinējam, kāpēc tās notiek ir nopietns interneta resurss:
    http://honda-club.ru/forum/showthread.php?t=19732, nerādīšu tev konkrētus piemērus - internetā to ir daudz.

    Par paatrinājumu, domāju ka starpību nevar nesajust

    2.0 līdz 100 km/h - 9.2s
    2.3 līdz 100 km/h - 7.7s
    2.2 līdz 100 km/h - 7.1s

    skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!!


    tā viņš ir! cool


    Prelude fans.
     
    TumsaDatums: Trešdiena, 26.03.2014, 00:23:51 | Ziņojums # 22
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    cik bieži tu uzņem ātrumu no 0-100, no vietas? biggrin

    te ir īstie laiki, nevis uz papīra.. skatamies paši.. http://www.sabi.lv/lv/rezultati/Q4/ 200 metri.. faktiskais ātrums galā... Un cēliens.. Reakcijas laikus neskatāmies..

    nr. 38 VTI 2.2
    nr 40 Bigal... ar 2.0...

    Faktiski tīrais laiks, un ātrums..

    Piemērs -Bigal ar 2.0 izceļ 108km/h bet Viktors 102km/h... Laiks trasē 10.499 sec pret 10.653. Divas sekundes nu nekādi nesanāk...

    Pievienots (25.03.2014, 23:23:51)
    ---------------------------------------------
    Quote merv ()
    skatamies kad lielāka starpība ir vairāk ka 2 sek., domāju kad jebkurš vadītājs var sajust atšķirību!!!

    Domāju ka ''jebkurš'' vaditājs var sajust atšķirību uz papīra nevis dabā wink


     
    mervDatums: Trešdiena, 26.03.2014, 21:47:31 | Ziņojums # 23
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Katram ir sava taisnība!
    Galvenais ka mums visiem patīk Prelude.
    Es par draudzību biggrin
     
    ModzhoDatums: Trešdiena, 26.03.2014, 22:17:25 | Ziņojums # 24
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    Kuram ir 2,3?

    Drive it like you STOLE it!
     
    Mc_RolandsDatums: Trešdiena, 26.03.2014, 22:45:14 | Ziņojums # 25
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    merv, Piekrītu! Galvenais ka mums visiem patīk Prelude.

    Kas ir?
     
    mervDatums: Trešdiena, 26.03.2014, 23:43:36 | Ziņojums # 26
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Quote Modzho ()
    Kuram ir 2,3?


    Man smile

    http://www.drive2.ru/cars/honda/prelude/prelude_ba8_ba8_bb1_bb4/jfk/
     
    Mc_RolandsDatums: Ceturtdiena, 27.03.2014, 00:27:59 | Ziņojums # 27
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Man nav, bet gribēju ieķert, vienīgi grūti atrast daudz maz jēdzīgā stāvoklī, ja kuzavs normāls tad motors nodzīts, ja motors labs tad kuzavs nolaists. Viena agrāk tirgojās tumši zaļa 2.3, tai motors bija labs un kuzavs arī pieņemams.

    http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/prelude/aenxm.html

    Šai bija labs motors, bet ir viens diezgan riebīgs mīnus.
    Kādreiz šī prelūdīte bijusi sarksna (Milano red) un tika pārkrāsota pelēka zem karbona uzlīmēm cik nopratu, nemaz nav krāsots, vārdu sakot pa visādām šķirbām lien ārā īstā auto krāsa.


    Kas ir?
     
    dev_hddDatums: Piektdiena, 04.04.2014, 00:07:24 | Ziņojums # 28
    Private
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 15
    Statuss: Offline
    Quote Klick ()
    JurisKrums, Pats par sevi dubultais sadales vārpsts nozīme dubulto problēmu. Ja kas - remonts uzreiz dargāk.


    Draugs mīļais, tu kaut reizi esi noskrūvējis vārstuvāku tampašam 2.0, 2.3 un 2.2 un apskatījies kā tur apakšā izskatās???? Tici man 2.3 tur viss ir elemntāri - parast 16v DOHC dzinējs, 2.2 ir taspats tikai par 1 kulaku uz katru vārstu grupu vairāk, toties 2.0 viena sadalene virina 16V. Tagat padomā kuram no dzinējiem būs sarežģītāks remonts. Izteiciens ir retorisks, vari neatbildēt!!

    Pievienots (03.04.2014, 23:07:24)
    ---------------------------------------------

    Quote KuncitZ ()
    nē, 2.3l ir atzīts par sliktāku nekā 2.0l vai 2.2l
    nejau kādi mehāniķi to pateiks, bet gan paši Preludes braucēji vienkārši kopumā 2.3l ir sliktāks, es nēesmu vienīgais kurš tā uzskata.


    Ar ko? Kas atzīst? Katram viedoklim ir jābūt ar objektīvu skaidrojumu! Es saku ka 2.3 ir normāls dzinējs ar lielāku griezi līdz 2.2 Vtecam, kas arī dzīvē ir pārbaudīts un pierādīts. Samiksējot 2.2 galvu ar 2.3 bloku + daži modi mēs iegūstam 2.3 Vtec dzinēju (frankenšteina hibrīdu) ar ļoti labiem rādījumiem un tehniskajām īpašībām.

    Šajā gadījumā problēma ir nolaidīgos Wag tipa īpašniekos, kas eļļu nevis maina bet dalej. Jā, piekrītu 2.3 stokā ir kaprīzāks uz eļļām, dēļ iekšējās eļļošanas sistēmas. Bet šī problēma ļoti elementāri ir novēŗšama.

    Takā 2.3 dzinējs jau oficiāli var svinēt 22 gadu dzimeni tad jābūt ļoti naiviem lai cerētu ka pēc visiem šiem gadiem un neskaitāmajiem īpašniekiem (kas tos ir drātējuši visos iespējamajos veidos un pozās) šie dzinēji dos ārā to kas ir uzrakstīts grāmatā. Visi viņi ir jāpārlasa un 80% no šiem dzinējiem ir jāmaina kloķenes.


    *Prelude IV gen. H22A LSD JDM, 200hp
    *FR-V '06 N22A1


    Ziņojumu laboja dev_hdd - Ceturtdiena, 03.04.2014, 22:47:10
     
    ModzhoDatums: Piektdiena, 04.04.2014, 09:18:20 | Ziņojums # 29
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    Quote merv ()
    Quote Modzho ()
    Kuram ir 2,3?

    Man smile


    Nu tad jāstājas uz strīpas! Man 2.0, turklāt, Accord motors.


    Drive it like you STOLE it!
     
    KlickDatums: Piektdiena, 04.04.2014, 11:05:55 | Ziņojums # 30
    Lieutenant colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 127
    Statuss: Offline
    Quote
    Piemērs -Bigal ar 2.0 izceļ 108km/h bet Viktors 102km/h... Laiks trasē 10.499 sec pret 10.653. Divas sekundes nu nekādi nesanāk...

    Viktoram stāvēja ziemas riepas. Thats why...


     
    Meklēšana: