Honda Prelude IV motoru starpība 2.0l/2.3l
|
|
Einārs | Datums: Sestdiena, 05.04.2014, 00:28:47 | Ziņojums # 31 |
Private
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 17
Statuss: Offline
| arī 2,3 uzrestaurējot kapitāli, un nedaudz iejaucoties ar vīli var dabūt daudz asāku un jaudīgāku nezaudējot griezi un tad tas pasākums iet pat ļoti labi. 2.3 motoru honda vispār būvēja priekš akorda lai vilktu lielus smagumus, un būtu liels resurs, tapēc tas motors ir mazliet deforsēts, tas ir iemesls kapēc visi sūdzās par to motoru tas motors vienkārši ir paredzēts kam citam. noliekot uz strīpas 2.2 pret 2.3 ar vonmobīli uz āķa 2.3 vienozīmīgi saliktu 2.2
ptica
|
|
| |
Modzho | Datums: Sestdiena, 05.04.2014, 09:59:29 | Ziņojums # 32 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Quote Einārs ( ) noliekot uz strīpas 2.2 pret 2.3 ar vonmobīli uz āķa 2.3 vienozīmīgi saliktu 2.2 Quote Einārs ( ) 2.3 motoru honda vispār būvēja priekš akorda lai vilktu lielus smagumus
Patiesībā, tieši priekš Preludēm sāka ražot H23 dzinējus. Accordiem tos sāka izmantot vēlāk.
H22 un H23 dzinējiem ir diezgan daudz, kā kopīga. Liela daļa fizisko raksturlielumu pat sakrīt.
Parastajiem H23 dzinējiem jauda sasniedz ap 160 zs (nez, kā tas jāuzvīlē, lai izkostu H22A, kam ir 200???)
Ja H23 dzinēja darba tilpums ir lielāks, tad kur paliek 35-40 zs???
Un lūk atbilde- VTEC!
Tomēr... 1998. gadā Honda uzbūvēja H23A DOHC VTEC (blue top), kas pamatā bija H23A dzinējs ar H22A galvu. Un opā! 200 skrejošo- tikpat cik H22A. H23A DOHC VTEC gan ir zemāks maksimālo rpm skaits (Redline), jo tam ir garāks virzuļa gājiens. Arī griezes moments šim dzinējam ir līdzīgs kā H22A. Maza nianse- šim dzinējam max. griezes moments ir pie zemākiem apgriezieniem, nekā H22. Tāpēc pieļauju, ka sākuma uzrāviens ir labāks. Un tā jau ir "vilcēja" īpašība. Šos dzinējus izmantoja 5. paaudzes Accord wagon modeļiem. Kāpēc? Iespējams, iepriekš izmantotajiem H23 dzinējiem bija jūtams jaudas trūkums un inženieri izdomāja vienkāršu risinājumu- to pašu H23 dzinēju apgreidot ar H22A galvu- "nebija jāizgudro jauns divritenis"
Manai Preludei ir F20Z2 dzinējs, kas ir F20z1 un F20A4 vecāka versija, un stockā attīsta smieklīgus 115 skrejošos F20Z2 izmantoja kaut kādos vecajos Accordos un vēl kaut kādos Roveros. Taču manējais ir nedaudz attālināts no stocka, tāpēc varu paskrieties gan ar F20A4, gan arī ar H23 Reiz pat izkodu H22, bet tam, droši vien, VTEC bij miris
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
Mau5 | Datums: Sestdiena, 05.04.2014, 15:57:11 | Ziņojums # 33 |
Colonel
Grupa: Checked
Ziņojumu skaits: 235
Statuss: Offline
| Modzho, tev mainīts dzinējs ?
|
|
| |
Modzho | Datums: Sestdiena, 05.04.2014, 16:04:17 | Ziņojums # 34 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Mau5, jap- neilgi pēc iegādes konstatēju, ka iekšā ir F20Z2, kurš vizuāli neatšķiras no F20A4, bet raksturlielumi mainās. Un šodien konstatēju, ka uz mana F20Z2 bloka stāv F22A6 galva! Man tgd interesē, kādas galvas ir citiem 2-litrīgajiem motoriem. Par šo sīkāk mana auto topicā... http://preludeklubs.lv/forum/38-1384-22577-16-1396683050
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |