[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • »
    Honda Prelude IV motoru starpība 2.0l/2.3l
    KuncitZDatums: Svētdiena, 23.03.2014, 14:47:51 | Ziņojums # 1
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 24
    Statuss: Offline
    Sveiki,
    gribēju iegūt zināšanas par un ap Prelude 4.gen motoru, jo esmu dzirdējis, ka 2.3l esot biežāks plīsējs, gribēju uzzināt vai tā ir taisnība?
    jo 2.0l liekas pārāk maziņš biggrin
    nu, lai gan apzinos ka pastāv arī 2.2l biggrin


    Prelude fans.
     
    KlickDatums: Svētdiena, 23.03.2014, 20:24:37 | Ziņojums # 2
    Lieutenant colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 127
    Statuss: Offline
    Nezinu ka LV(jo ar savu 2.0 braucu pa rīgas ielām tikai sesto mēnēsi), bet Vācijā pats esmu redzējis f20a4 uz 5gen, kuram bija 400+ tukst. km nobrauciens un nekāda kap. remonta īpašnieks neesi darījis(protams viņš brauc pa autobaniem lielākajā daļā, tomēr fakts ir fakts). Pēc viņa vārdiem, viņš ir vienīgs īpašnieks tai Ljudai un dzinējs ir ļoti uzticams, galvenais savlaicīgi mainīt eļļu, zobsiksni, filtrus, regulēt vārstu... u.tml.
    Pēc fakta ta arī ir, viņš ir praktiskāk nekā jebkurš VTEC dzinējs, viņš neēd eļļu gan arī pēc dažiem gadiem. Praktiskāk arī nekā jebkurš M50-M52, piemēram.
    Bet par 2.3 dzirdēju tikai to, ka ar viņu ir pardaudz problēmu.

    Pievienots (23.03.2014, 19:24:37)
    ---------------------------------------------
    Un ja, 2.0 uz pirmo laiku ir pilnīgi pietiekāmi. Hondas 2.0 f20 ir lidzīgs bmw e36 2.5 uz 0-100.(protams, eiropas bemim tur ir savas problēmas ar ieplūdi, (ja mēs runāsim par stocku), un to var bez problēmam visu nofiksēt un būs jau ~230 hp 2.5 bemim, tād runas nav).


     
    Mc_RolandsDatums: Svētdiena, 23.03.2014, 21:13:24 | Ziņojums # 3
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Kas tieši tiem plīst? Jo cik esmu lasijis citos piemēram ASV forumos 2.3 motors arī nemaz nav slikts!

    Kas ir?
     
    KlickDatums: Svētdiena, 23.03.2014, 23:26:55 | Ziņojums # 4
    Lieutenant colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 127
    Statuss: Offline
    JurisKrums, Šeit forumā kāds laikām stasta par 2.3

     
    mervDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 00:04:59 | Ziņojums # 5
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Nav 2.3 tik slikts, vienkārši ja nojāts, tad rij eļļu un nekontrolējot eļļas līmeni var iegrabties uz problēmam...
     
    KuncitZDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 00:14:44 | Ziņojums # 6
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 24
    Statuss: Offline
    ja jums būtu izvēle, jūs ņemtu 2.0l vai 2.3l?

    Prelude fans.
     
    TumsaDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 00:30:54 | Ziņojums # 7
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    Runāsim par dzīviem motoriem, nevis nobrauktiem, nopuķotiem. (Par 4 gen)

    2.0 iet labi, parastam cilvekam pietiek, ar 136 zs pilnībā būsiet apmierināti dēļ augsto apgriezienu motoriem.

    2.3 papildus nak ~26zs, 4ws (palidz, loti laba lieta), Cruise, A/C.

    Specifikācijas.

    2.3 motors ir problēmu motors, rūpnīca brāķis, vispār lieta kura inžinieriem nav izdevusies.. Neņemsim šeit par piemēru ASV, Japānas jebKanādas forumus, lielākotesi tāpēc, ka tur motra SWAP'i un detaļu izmaksas ir nieka lieta, un motori tur tiek taisīti ne jau tāpēc ka kaut kas nobirst, bet gan tāpēc, ka īpašnieks tā vēlas.


     
    KuncitZDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 00:35:13 | Ziņojums # 8
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 24
    Statuss: Offline
    to par tiem brāķiem biju dzirdējis ( 2.3l)
    bet ar 2.2l viss ir normāli? smile


    Prelude fans.
     
    TumsaDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 00:39:24 | Ziņojums # 9
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    ar 2.2 viss kārtībā biggrin

     
    KlickDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 15:31:40 | Ziņojums # 10
    Lieutenant colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 127
    Statuss: Offline
    2.2 ēd eļļu, ar to DOHC arī problēmas dažreiz ir.

     
    Mc_RolandsDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 15:52:59 | Ziņojums # 11
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Dosh, vai Soch atšķirībai ir sadales vārpstu skaitā! Kādas problēmas tur var rasties?
    Bez uzbraucieniem, es tik interesējos! biggrin

    Pievienots (24.03.2014, 14:52:59)
    ---------------------------------------------
    Un H sērijas motori hondāv visi ir diezgan ēdelīgi runājot par eļļu!


    Kas ir?
     
    KlickDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 18:04:22 | Ziņojums # 12
    Lieutenant colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 127
    Statuss: Offline
    JurisKrums, Pats par sevi dubultais sadales vārpsts nozīme dubulto problēmu. Ja kas - remonts uzreiz dargāk.

     
    Mc_RolandsDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 18:20:43 | Ziņojums # 13
    Colonel
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 151
    Statuss: Offline
    Ok labi, bet kas tur var nobirt?
    Neesmu dzirdējis ka hondām būtu problēmas ar sadalenēm, rokerīšiem vai vārstu atsperēm?


    Kas ir?
     
    mervDatums: Pirmdiena, 24.03.2014, 21:37:35 | Ziņojums # 14
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 22
    Statuss: Offline
    Quote Tumsa ()
    2.3 motors ir problēmu motors, rūpnīca brāķis, vispār lieta kura inžinieriem nav izdevusies.. Neņemsim šeit par piemēru ASV, Japānas jebKanādas forumus, lielākotesi tāpēc, ka tur motra SWAP'i un detaļu izmaksas ir nieka lieta, un motori tur tiek taisīti ne jau tāpēc ka kaut kas nobirst, bet gan tāpēc, ka īpašnieks tā vēlas.


    Nav taisnība, nav nekādas statisktikas un oficiāla apliecinājuma ka 2.3 motors bija rupnīcas brāķis. Gadījās visādas problēmas gan ar 2.0, gan ar 2.3 un 2.2. Bet skatoties kopumā var secināt ka galvēnas problēmas bija apkopes grafika neievērošana attiecībā uz eļļas maiņu un kopējais dzīnēja nolietojums dēļ lieliem nobraukumiem.

    Tīri no prakstiskā viedokļa ja grib mazliet ietaupīt uz benzīnu- ņem 2.0, grib izbaudīt paatrinājumu un sportiskumu jāņem 2.3 vai 2.2.


    Ziņojumu laboja merv - Pirmdiena, 24.03.2014, 21:54:44
     
    KuncitZDatums: Otrdiena, 25.03.2014, 00:31:17 | Ziņojums # 15
    Sergeant
    Grupa: Checked
    Ziņojumu skaits: 24
    Statuss: Offline
    nē, 2.3l ir atzīts par sliktāku nekā 2.0l vai 2.2l
    nejau kādi mehāniķi to pateiks, bet gan paši Preludes braucēji vienkārši kopumā 2.3l ir sliktāks, es nēesmu vienīgais kurš tā uzskata.


    Prelude fans.
     
    • Lappuse 1 no 3
    • 1
    • 2
    • 3
    • »
    Meklēšana: