[ FORUMA JAUNUMI · Dalībnieki · Meklēšana · RSS ]
FORUMA SĀKUMS

FORUMA JAUNUMI:

  • Preludes detaļas 4gen (0)
  • Pārdodu 5gen preludi detaļām/labošanai (0)
  • 4gen sajūga koplekts. (0)
  • Mega problēmas ar pečku. (7)
  • Pērku 5gen donoru (0)
  • Magrs 4gen (116)
  • Heat wrap 15m (6)
  • R15 lietie diski + 185/65/15 ziemas riepas (1)
  • Ziemas riepas , vissezonas riepas, vasaras riepas. (1)
  • 4 vadu lambda zonde (0)
  • prelude/accord F20XX kārba un sajūgs (0)
  • rrobis IVgen (69)
  • Chipped JDM P13 (spoon mapping) (2)
  • 5.gen pakaļējie plaukti (1)
  • Pērku 4gen aizmugurējos beņkus! (0)
  • 4gen priekšējie bamperi (1)
  • honda prelude gen 4. daļas (2)
  • SPIEGOJAM 2016 (2)


  • CHAT BOX:


    ŠODIEN FORUMU LASĪJA:

    JAUNĀKIE LIETOTĀJI:
    STATISTIKA:


    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Modzho 5GEN '98 2,2 VTEC Giselle
    ModzhoDatums: Pirmdiena, 09.03.2015, 18:43:48 | Ziņojums # 1
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    Sveiki!
    Te nu es esmu jau ar jaunu auto stāstu.
    Nu jau 3 gadus manā īpašumā ir sarkana 5GEN. Auto ir kalpojis godam līdz brīdim, kad 2014. gada septembrī uz Varšavas - Berlīnes autobāņa 2litrīgā dzinēja mūžs aprāvās (aprautas šāles un ne tas vien). Piecus mēnešus Giselle pavadīja Polijas pilsētā Torzym- kāda autoservisa teritorijā. Tikai janvārī radās iespēja to nogādāt mājās ar treli, ko arī izmantoju. Pēc konstatētajiem dzinēja defektiem nolēmu to neatjaunot- tas vnk būtu bezjēdzīgi. Tā vietā sāku 2,2 litru dzinēja meklēšanu, un ilgi nebija jāmeklē. Tika iegādāts H22A5 dzinējs, kurš tika izcelts no "angļa" (right-hand drive). Visai ātri tika veikts dzinēju swap- kas, kā izrādās, ir visai vienkārši. Pat "provodku" nebija jāpārvelk. Bija tikai jāizvelk 2 papildus vadi, jānomaina ECU, IMMO bloks un aizdedzes slēdzene. Tā kā P5M ir OBD2 ECU (nav čipojams), dzinējam ir atvienota lambda zonde (O2 sensors) un degmaisījuma AIR/FUEL attiecība ir noregulēta manuāli- ar 8 punktu regulēšanas sistēmu. Kā zināms, H22A5 jauda ir apzināti ierobežota pie 185hp, kas panākts ar ECU, kurš sprauslām liek padot mazāk ražīgu degmaisījumu, un ar mazāka diametra droseļvārstu. Iespējams, ir arī atšķirības izplūdē. Aizstājot lambda zondi ar manuālo regulēšanu, ir atgūta vismaz daļa no ierobežotās jaudas un gribas ticēt, ka tas skaitlis jau ir tuvāks 200. Pārnesumu kārbu gan atstāju veco- no F20 dzinēja. Pārnesumu attiecība mani apmierina. No vecā dzinēja pievienota tā pati Short Ram gaisa ieplūdes truba ar Green gaisa filtru galā, kā arī Short Shifter adapteris. Par elektroenerģijas uzglabāšanu, joprojām, rūpējas OPTIMA Red Top gēla akumulators. Jau pēc pirmajiem testa braucieniem konstatēts, ka VTEC ir "dzīvs" un auto "skrien" tā, kā, manuprāt, H22 būtu jāskrien. Reizē ar dzinēju nomainīts arī radiators, blīvslēgi un siksnas. Iegādāta arī MOMO sporta stūres pāreja no ADParts. Bet būs vēl daudz darba un līdzekļu jāiegulda- Īpaši uz vizuālo. Auto virsbūve pirms 2 gadiem cieta no krusas, kā arī ir izsitusies rūsa aizmugures riteņu arkās. Redzēs kā būs ar iespējām, bet gribu pa šo gadu to visu savest kārtībā. Kāds noteikti sauks mani par muļķi, jo kopējie līdzekļi, kas izdoti, lai nogādātu Giselli mājās, un lai iegādātu un nomainītu dzinēju, sasniedz 1200 eur. Nezinu vai tas ir daudz vai ļoti daudz, bet viņa ir mana, un es esmu gandarīts, ka esmu tai devis vēl vienu iespēju smile

    Info par iepriekšējām Giselles gaitām ar F20 dzinēju:
    http://preludeclub.ucoz.lv/forum/38-1384-1
    Pievienotie faili: 1041661.jpg (314.4 Kb)


    Drive it like you STOLE it!
     
    TumsaDatums: Pirmdiena, 09.03.2015, 20:34:18 | Ziņojums # 2
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    modzoo.. 1200 euro.. tu reaks vai ?D: biggrin

     
    TumsaDatums: Pirmdiena, 09.03.2015, 20:34:48 | Ziņojums # 3
    In the project..
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 1240
    Statuss: Offline
    welcome back wink

     
    ModzhoDatums: Pirmdiena, 09.03.2015, 21:41:47 | Ziņojums # 4
    Major general
    Grupa: Administrators
    Ziņojumu skaits: 327
    Statuss: Offline
    Quote Tumsa ()
    welcome back

    Paldies! smile
    Pievienotie faili: 4512198.jpg (314.4 Kb)


    Drive it like you STOLE it!
     
    • Lappuse 1 no 1
    • 1
    Meklēšana: