Modzho | Datums: Pirmdiena, 09.03.2015, 18:43:48 | Ziņojums # 1 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Sveiki! Te nu es esmu jau ar jaunu auto stāstu. Nu jau 3 gadus manā īpašumā ir sarkana 5GEN. Auto ir kalpojis godam līdz brīdim, kad 2014. gada septembrī uz Varšavas - Berlīnes autobāņa 2litrīgā dzinēja mūžs aprāvās (aprautas šāles un ne tas vien). Piecus mēnešus Giselle pavadīja Polijas pilsētā Torzym- kāda autoservisa teritorijā. Tikai janvārī radās iespēja to nogādāt mājās ar treli, ko arī izmantoju. Pēc konstatētajiem dzinēja defektiem nolēmu to neatjaunot- tas vnk būtu bezjēdzīgi. Tā vietā sāku 2,2 litru dzinēja meklēšanu, un ilgi nebija jāmeklē. Tika iegādāts H22A5 dzinējs, kurš tika izcelts no "angļa" (right-hand drive). Visai ātri tika veikts dzinēju swap- kas, kā izrādās, ir visai vienkārši. Pat "provodku" nebija jāpārvelk. Bija tikai jāizvelk 2 papildus vadi, jānomaina ECU, IMMO bloks un aizdedzes slēdzene. Tā kā P5M ir OBD2 ECU (nav čipojams), dzinējam ir atvienota lambda zonde (O2 sensors) un degmaisījuma AIR/FUEL attiecība ir noregulēta manuāli- ar 8 punktu regulēšanas sistēmu. Kā zināms, H22A5 jauda ir apzināti ierobežota pie 185hp, kas panākts ar ECU, kurš sprauslām liek padot mazāk ražīgu degmaisījumu, un ar mazāka diametra droseļvārstu. Iespējams, ir arī atšķirības izplūdē. Aizstājot lambda zondi ar manuālo regulēšanu, ir atgūta vismaz daļa no ierobežotās jaudas un gribas ticēt, ka tas skaitlis jau ir tuvāks 200. Pārnesumu kārbu gan atstāju veco- no F20 dzinēja. Pārnesumu attiecība mani apmierina. No vecā dzinēja pievienota tā pati Short Ram gaisa ieplūdes truba ar Green gaisa filtru galā, kā arī Short Shifter adapteris. Par elektroenerģijas uzglabāšanu, joprojām, rūpējas OPTIMA Red Top gēla akumulators. Jau pēc pirmajiem testa braucieniem konstatēts, ka VTEC ir "dzīvs" un auto "skrien" tā, kā, manuprāt, H22 būtu jāskrien. Reizē ar dzinēju nomainīts arī radiators, blīvslēgi un siksnas. Iegādāta arī MOMO sporta stūres pāreja no ADParts. Bet būs vēl daudz darba un līdzekļu jāiegulda- Īpaši uz vizuālo. Auto virsbūve pirms 2 gadiem cieta no krusas, kā arī ir izsitusies rūsa aizmugures riteņu arkās. Redzēs kā būs ar iespējām, bet gribu pa šo gadu to visu savest kārtībā. Kāds noteikti sauks mani par muļķi, jo kopējie līdzekļi, kas izdoti, lai nogādātu Giselli mājās, un lai iegādātu un nomainītu dzinēju, sasniedz 1200 eur. Nezinu vai tas ir daudz vai ļoti daudz, bet viņa ir mana, un es esmu gandarīts, ka esmu tai devis vēl vienu iespēju Info par iepriekšējām Giselles gaitām ar F20 dzinēju: http://preludeclub.ucoz.lv/forum/38-1384-1
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |
Tumsa | Datums: Pirmdiena, 09.03.2015, 20:34:18 | Ziņojums # 2 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| modzoo.. 1200 euro.. tu reaks vai ?D:
|
|
| |
Tumsa | Datums: Pirmdiena, 09.03.2015, 20:34:48 | Ziņojums # 3 |
In the project..
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 1240
Statuss: Offline
| welcome back
|
|
| |
Modzho | Datums: Pirmdiena, 09.03.2015, 21:41:47 | Ziņojums # 4 |
Major general
Grupa: Administrators
Ziņojumu skaits: 327
Statuss: Offline
| Quote Tumsa ( ) welcome back Paldies!
Drive it like you STOLE it!
|
|
| |