Sākšu ar to ka bija man Honda Prelude, pirmais mans auto, gāja šausmīgi skarbi viņu, bet sirdī tuva!
tad nācās viņu iemainīt pret
Mitsubishi Galant GLS '97 ar 2.0 motoru, ir 133 zs, nezinu cik palikušies, bet iet tīri labi, nu tāpat kā Prelude, lai gan skaitās nemotors! :-D
Sākumā ar rozā brillēm likas viss forši un jauki, bet nu sāku pieķerties visādām šaizītēm, kas nopērkot nāca līdz...
pirmais klimats, nu kondiška, ex-saimnieks teica ,ka nav lietojis viņu, un iepriekš pērkot ex-ex-saimnieks teicis ka vajg tik uzpildīt, nu es arī tā izdarīju, un viss freons man salona ārā! :? šaize...nu šī problēma vēl nav atrisināta...bet ir paredzēta pavasarī tikt ar viņu kārtībā, nafig klimu ja nav A/C!
Tad mēģināju sataisīt buferi, jo kad pirku pamanīju ka tāds nesmuks, bet nodomāju ka nekas traks, bet nu dauzīts bija, bet ļoti dīvaini un pafirši sataisīts! Nu tas man sīkums vienas dienas darbs, un gāžams variants līdz pavasarim, kad sakrāsošu bija labs!
Nopirkti un nomainiti miglas lukturi, iepriekšējie bēdīgā stāvoklī...
bildes no procesiem...
Tālāk pats nepatīkamais bija ar kārbu un sajūgu, pērkot jau likās dīvaini likt ātrumos, bet nodomāju ka esmu pieradis pie savas Preludes kārbas un tas citām tā normāli, bet nekā, laikam ejot vsp atteicās sajūgs un kārba, bet mocījos vēl, LĪDZ pēkšņi visas siksnas uz pusēm...nu nekas cits neatlika ka aizvilkt uz servisu un nodot viņu gādīgajās rokās...tika taisīts! Pateicu lai sataisa vēl visādas lietas kā kārbu, sajūgu, vibrējošo aizmugurējo gūlti, jaunas siksnas, siksnu ruļļus..pēc divu nedēļu gaidām saņēmu savu MiGal no servisa, un servisa izraksts bik šokēja! tika sataisīts/nomainīts sajūgs, ar izpiedējgūltni, vēl kurvis, kārbai 1.vārpstas gūltnis, 1. un 2. roba sinhronizatori, labais aizmugurējais riteņa rumbas gūltnis, visas siksnas un rullis!
NU nodomāju nu gan viss būs kārtībā, un kādu laiciņu pabraucu...LĪDZ palika aukstāks, un gaidīju siltumu no pečkas, bet NĒ, auksts kā leduskapī pēc pašdiognostika noskaidroju ka pati klimatkontroles galva beigta...tika sagādāta cita un siltums atgriezās...
Tad laikus nopirkit R15 bleķa diski ar labām GOODYEAR riepām(ko tēvs atdeva :naac: ) piereizes uzliktu uz savirzi, priekša šķiba bija, bet aizmugure bija laba!
Sētā viens mudaks ņēma un iebrauca man durvīs, bet godīgs būdams pīpināja līdz apskatos pa logu kas un kā...un sarunājām ka par $$$ viss būs normāli, pa to naudu ielēju pilnu bāku un nopirku durvis tādā pašā krāsā, bet bez apšivkām un pravotku! bet nekas...pavasarī!
laikam ejot, gribēju labākas gaismas jo stock lukturi ir kā svečturīši :D sākumā hrenonizējos bet nekā labāka nebija...sāku apsvērt retrofitus, no Mitsubishi club biedra tika aizgūta ideja no VW Passat B5.5 lukturiem...iegādājos pa vienai sasitas lampas pa sviestmaizēm bet to visu vēlāk...pastāstīšu
pa visu šitam lēnām tika sataisīts audio, JVC kkāds maģis tika nomainīts pret Pioneer DEH-P6800MP ar pūlti, skan tīri jauki...
tumbas orģinālās nomainītas pret HERTZ serijas aizvietotājiem 13cm un 16cm koaksālajiem midbasu skaļruņiem, bildes no procesiem nav... bet skan skaļi bez subi pat ļoti labi!!!
par nelaimi šajā ziemā paša sētā, braucot atpakaļ gaitā nolauzu buferi :emo: šaize, saliku atpkaļ līdz pavasarim, tgd negribas krāmēties, bet nu tur mainās domas...par šī paša taisīšanu vai pāriet uz Sport Edition buferi, bet LV šausmīgs retums, bet LT ir, taka iespējams pāriešu uz tādu...!
tgd par retrofitiem...process tāds pailgs, bet nu pabeigts tikai vakar, un šodien safočēts...
gabarīti kā demon eyes :twisted:
tuvie
Tālāk plāni...
nu par to Buferi...nezinu vēl, ja izdosies dabūt Sport Edition tad tas..ja nē tad šo pašu sataisīšu un sakrāsošu
Sēdinājums, tas tiks veikts ar EIBACH 3cm sēdinājumu...protams vēl jāpasūta no dīleriem....
diski, šie R16 tiks mēģināti pārdoti, un pāriet uz R17 Mitsubishi orģinālajiem...
Salons...tiek sapņots par ādu, nezinu kā vēl sanāks...
iespējams no vecā portatīvā tiks izvaidots dators iekš auto, ar centrafuse, un gps, n stuffs!
Pievienots (14.03.2011, 23:44:21)
---------------------------------------------
šajā ziema viendien salā pieleca ar mocībām, un čīkstēja kā negudrs, domāju ka spriegotājs, bet hujakš, no motora balti dūmi, un panelis visās lampiņas sadegās...
eju skatīties kas notiek, un siksnas uz pusēm, un draņķim ģenerator sikna kopā ar ūdenssūkni!
mēģināju pagustināt ģeneri, un tas riebeklis noķīlējis!
līdz šim brīdim dabūju sev ģeneratoru un siksnu, cenas nezinu dārgi nē bet kopā 34ls,30 ģenerators 4 siksns, liekas normāli, protams ģeneris lietots!
Pie māsas vīra mājās garāžā Galants sākts taisīt, gemorojs paliels, ģeneratoru noskrūvēt var, bet izvilkt nekādi nevar, vai nu puasass jāņem nost vai ieplūdes kolektors..tākā ne vienu ne otru negribēju darīt, izdomāju vienu padušku atskrūvēt, un piepacēlt motoru un hujakš ģenerators ārā, jaunais vietā..un tad jau siksnas pa ātro! Bet knaģi salst pa nežēlīgo! :melnaa:
galants rūc un lādē labi, siksa un ģeneris vairs nečīkst!
Taču, stūlbums un amīts galīgi sasalis, viens aizmugurējais, itka pabraukājot pa centru atnāca vaļā, bet tpt kad uzbrauc uz kādu bedri, bļāģ mašīna tāds pisaks ka reti! bet šūpinot amīts strādā! apstājoties vēl sajutu bremžu klučus ka smird, ta ka suns sāku ostīt katru riteni un smird ellīgi tas pats no kura sitieni nāk no bedrēm, liek domāt ka varbūt dēļ šitā problēmas tas ir! Vai arī dēļ savirzes...jo kkas līdzīgs bija ar Preludi, kad nebija uzlikta uz savirzi, bija baigie sitienieni pa bedrēm...
Pievienots (14.03.2011, 23:45:02)
---------------------------------------------
kā jaunākais uzlabojums ir salonā
Kkas jauns, nekas īpašs..
auto tgd ielās, viss strādā, amortiņu ar viss ok, bija problēma ar rokas bremžu lokiem -sarūsējuši, tos nomanīju ,bet maitas dārgi :melnaa: , uzliku uz savirzi, un tgd iet taisni un mīksti!
pirms kāda laika pasūtīju LEDus salonam...šodien ieliku! :mhihi:
salīdzinājumas kā atšķiras
neliels GIFs pirms pēc!
Pievienots (14.03.2011, 23:46:01)
---------------------------------------------
Auto pašlaik ticis ir pie R17....
pašlaik...
ar diskiem, taisīti fotoveikalā!
ar diskiem un plānoto sēdinājumu!